PracaGrupypl.praca.dyskusjejak to jest u sasiadow › Re: jak to jest u sasiadow
    From: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak to jest u sasiadow
    Date: Sun, 06 Feb 2005 20:02:58 +0100

    >On 2005-02-05, Immona <c...@w...zpds.com.pl> wrote:
    >(..)
    >
    >Czyli generalnie, ochrona pracownika na _jeszcze_ bardziej bzdurnym
    >poziomie niż w Polsce? (niemożliwe :-) Te trzy cytaty mówią właściwie
    >wszystko...

    Tak. Jestem tu w szoku, bo bzdurnosc siega szczytow przedtem dla mnie
    niewyobrazalnych. A jak wroce do Polski, powiem w biurze: sluchajcie - nie
    wiecie, jak u nas normalnie jest.

    BTW gdyby jakis pracownik chcial podpisac sobie z pracodawca wlasna umowe, ze
    nie ma tej ochrony itd., to nie moze. Umowa musi byc wg wzorcow ukladu
    zbiorowego w danej branzy.

    >Ludzie, czy wy nie myślicie?! :(

    Niemcy sa rozpieszczeni. Ale jeszcze kilka lat bez sensownych reform u nich,
    to ich gospodarka dostanie porzadnie w siedzenie.

    btw sledzilam jakis czas niemiecki odpowiednik usenetowy grupy ppd i o ile tu
    sie gada o aplikacjach, rekrutacji, prawie pracy, zarobkach i teoriach
    ekonomicznych, a czasem przyjacielsko czatuje, to tam 90% trafficu to bylo
    umawianie sie na demonstracje przeciwko reformom ucinajacym troche socjal.
    Mialam pokuse wywolac flame'a, ale sie wstrzymalam z powodu realistycznej
    oceny swojej wydolnosci czasowej i uznania, ze wole milo spedzac czas na ppd.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl