PracaGrupypl.praca.dyskusjejak obliczyć wynagrodzenie?? › Re: jak obliczyć wynagrodzenie??
    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak obliczyć wynagrodzenie??
    Date: Sat, 16 Feb 2008 08:36:54 +0100

    darnok wrote:

    > 0zl. Ewentulanie mozesz dostac zryczaltowana diete na dojazdy z
    > miejsca noclegu do miejsca szkolenia - chyba ze i to zapewnia, wtedy
    > 0zl

    Albo 25% diety. Zależy czy pracodawca zapewnił wyżywienie
    czy ekwiwalent:

    § 5. 1. Pracownikowi, który otrzymuje za granicą bezpłatne
    całodzienne wyżywienie lub gdy wyżywienie opłacone
    jest w cenie karty okrętowej (promowej), przysługuje
    25% diety ustalonej według zasad określonych w § 4 ust. 4.
    2. Pracownikowi, który otrzymuje za granica częściowe
    wyżywianie, przysługuje odpowiednio na:
    1) śniadanie - 15% diety,
    2) obiad - 30% diety,
    3) kolację - 30% diety,
    4) inne wydatki - 25% diety.

    3. Pracownikowi, który otrzymuje za granica ekwiwalent
    pieniężny na wyżywienie, dieta nie przysługuje. Jeżeli
    jednak ekwiwalent jest niższy od diety, pracownikowi
    przysługuje wyrównanie do wysokości należnej diety.