PracaGrupypl.praca.dyskusje"informatycy"... › Re: "informatycy"...
    From: "Gabriel" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "informatycy"...
    Date: Tue, 2 Jul 2002 14:22:28 +0200

    Sortowanie babelkowe-najprostszy i zarazem najczęściej spotykany algorytm
    sortowania tablic. Polega na dwukrotnym wykonaniu na tablicy pętli for. W
    pętli następuje porównanie dwóch sąsiadujących ze sobą elementów. Jeżeli
    element wcześniejszy jest większy to następuje przesunięcie jego o jeden
    element do przodu. I tak jest to wykonywane tyle razy ile elementów ma dana
    tablica!!

    Maszyna Turinga-jest modelem obliczenia, którego idea opiera się na
    zapisywaniu znaków z ustalonego alfabetu w pamięci podzielonej na komórki
    zgodnie z pewnym programem!

    NO tylko nie zabardzo jaże co to jest teoria automatów skończonych !!

    Założe sie że 90% z Was ma duzo większą wiedzę i umiejętnosci ode mnie, ale
    cóż ja sie dopero zaczynam uczyc mam 18,5 roku i za rok planuje iść na UW,
    wczoraj do kolegi mojego przyszedł koega zobaczyć szkoły wyższe o profilu
    informatycznym, ledwo co na klawiaturze pisałe a jak sie smiał kolegta z
    niego i wzią juz wyyłączył komputer tylko jeszcze kilka sekund pracowal to
    ten powiedział ze mu zrestartuje i nacisna al+ctrl+0(na numerycznej ins)!
    Potem sie nie ma co dziwić że połowa naszego społeczeństwa to "informatycy",
    tak samo jak kiedys nieliczni byli po studiach, teraz ten kto nie studiuje
    jest na straconej pozycji, ale nadal rozróżnia się studentów i "studentów",
    więc uważam ze Ci "informatycy" to dla nas takie zagrozenie jak dla krowy
    mleko w proszku :-)))!

    Pozdrawiam- Gabriel lat 18,5 uczący sie w technikum profil systemy
    komputerowe!