PracaGrupypl.praca.dyskusjeile zarabia programista w mBanku? › Re: ile zarabia programista w mBanku?
  • Data: 2006-05-21 08:45:41
    Temat: Re: ile zarabia programista w mBanku?
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > > 1.5 tys zl
    >
    > Chyba zart ?
    >
    >Czyj? Normalna pensja jak na bank...

    No wydaje mi sie, ze w banku jednak taka odpowiedzialnosc programisty jest
    znacznie wieksza niz takiego zwyklego programisty ktory robi stronki w PHP i
    najwyzej sie bedzie jakis error wyswietlal na stornie albo sie zamowienie
    nie zapisze ;) Takze, kwalifikacje potrzebne do pracy w banku sa wydaje mi
    wyzsze dla programistow poniewaz tam wszystko musi sie odbywac w
    transakcjach, nie ma mozliwosci, ze nie udalo sie wiec... trudno kaska
    poszla sprobujemy jeszcze raz. Watpie zeby ktos chcial brac na siebie taka
    odpowiedzialnosc za 1,5k / mies podczas gdy student administrujacy serwerami
    w jakiejs firemce obok bierze 3k na reke.
    Jarod