PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zarabia handlowiec w hurtowni komputerowej?

  • 11. Data: 2005-09-29 19:50:40
    Temat: Re: ile zarabia handlowiec w hurtowni komputerowej?
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > Uściślę. Handlowcy zarabiają minimalną stałą część pensji + prowizję od
    > sprzedaży. Do tego może być jeszcze premia. Być może pytającemu nie
    > chodziło o handlowca tylko o fakturzystę i stąd nieporozumienie ;)
    >
    > Oczywiście, dobry handlowiec może liczyć na propozycję od konkurencji, a
    > przechodząc do niej może liczyć na większą niż minimum stałą częśc
    > pensji, większą prowizję i dodatkowe inne profity, np możliwość wykupu
    > po dwóch, trzech latach samochodu, którym jeździ etc. Tacy ludzie jednak
    > nie zwykli są pytać na tej grupie o zarobki w hurtowniach... ;PPP

> [...]
    no ja juz rozumiem ze tu tylko

    "19latek, ktory wlasnie skonczyl liceum i uwaza sie za wielkiego fachowca, bo
    zlozyl wujkowi komputer"

    moze pytac o zarobki

  • 12. Data: 2005-09-29 19:55:11
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    a...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):
    > no ja juz rozumiem ze tu tylko
    > "19latek, ktory wlasnie skonczyl liceum i uwaza sie za wielkiego fachowca, bo
    > zlozyl wujkowi komputer"
    > moze pytac o zarobki
    No wlasnie nic nie rozumiesz. Pytac moze kazdy (nikt Cie nie zastrzelil
    za zadanie pytania;P). Ale jakie pytanie, taka odpowiedz. Napisalem Ci
    dlaczego uwazam ze Twoje pytanie jest kiepskie, jakich danych w nim
    brakuje i dlaczego. Wiec dopoki nie podasz wiecej szczegolow to nie licz
    na rozsadna odpowiedz - nasze szklane kule pojechali na wczasy
    last-minute.
    PS swoja droga to handlowiec z doswiadczeniem wiedzialby ile zarabial
    wczesniej i jakie przecietne zarobki w branzy, wiec wiedzialby jakiej
    kwoty zadac.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 13. Data: 2005-09-29 19:59:18
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    badzio <b...@n...epf.pl> napisał(a):

    > I to chyba nie jest taki handlowiec, bo zadal mi pytanie <<i jak mozna
    > byc "handlowcem w rozjazdach">>. Wiec chyba chodzi mu po prostu o
    > sprzedawce, ktory siedzi na miejscu i obsluguje klientow.
    > Nie ma co - grunt to umiec zadac pytanie i sie zgodzic z konstruktywna
    > krytyka sensownosci pytania:)

    kółko wzajemnej adoracji..

  • 14. Data: 2005-09-29 20:02:27
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 29-09-2005 o 21:59:18 <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał:

    > kółko wzajemnej adoracji..

    Latoś trollami obrodziło - studenci marketingu i hotelarstwa z wakacji
    wracają?

    --
    The man who doesn't read good books has no advantage over the man who
    can't read them.

  • 15. Data: 2005-09-29 20:09:23
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> napisał(a):

    > Latoś trollami obrodziło - studenci marketingu i hotelarstwa z wakacji
    > wracają?
    jak widac kazdy ma tu gotowa odpowiedz

    "Latoś" ?

  • 16. Data: 2005-09-29 20:13:16
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    a...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):
    > kółko wzajemnej adoracji..
    Jasne. Zaraz pewnie wezmiesz zabawki i pojdziesz do innej piaskownicy.
    Oj cos mi sie wydaje Ty nawet tych 19lat nie masz.
    Mam propozycje - uscislij swoje pytanie, to sie doczekasz na sensowna
    odpowiedz. Nie - to trolluj gdzies indziej.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 17. Data: 2005-09-29 20:16:17
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 29-09-2005 o 22:09:23 <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał:

    > jak widac kazdy ma tu gotowa odpowiedz

    My intelygenty, prawie jak maszyna Turinga.

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=28426 - do usług.

  • 18. Data: 2005-09-29 20:25:09
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > PS swoja droga to handlowiec z doswiadczeniem wiedzialby ile zarabial
    > wczesniej i jakie przecietne zarobki w branzy, wiec wiedzialby jakiej

    dobra niecg bedzie po waszemu.
    wyobraz sobie ze taki reczny fakturzysta ze wsi jedzie do duzego miasta

    pomijamy brak wykształcenia, szkoly hotelarskie itp

    jaka "minimalna stała pensja" w takim wielkim miescie go czeka ?
    za to ze bedzie siedzial i klepal faktury

    pytanie wydaje mi sie naprawde proste
    mam sobie do actiona zadzwonic przedstawic sie i zapytac ile kolezanka
    zarabia

  • 19. Data: 2005-09-29 20:29:33
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> napisał(a):

    > My intelygenty, prawie jak maszyna Turinga.

    > http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=28426 - do usług.
    a gdzie sie tak gada pierwsze slysze

  • 20. Data: 2005-09-29 20:30:59
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    napisał(a):

> [...]
    > jaka "minimalna stała pensja" w takim wielkim miescie go czeka ?
    > za to ze bedzie siedzial i klepal faktury

    849 zł brutto na cały etat. Mniej napewno nie.

    > pytanie wydaje mi sie naprawde proste
    > mam sobie do actiona zadzwonic przedstawic sie i zapytac ile kolezanka
    > zarabia

    Odpowiedź jeszcze prostrza. ;)

    Pozdr,

    --