PracaGrupypl.praca.dyskusjeile można wziąść za skanowanie zdjęć? › Re: ile można wziąść za skanowanie zdjęć?
  • Data: 2003-04-19 02:23:32
    Temat: Re: ile można wziąść za skanowanie zdjęć?
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek Zielinski napisał:

    > Mówiąc "zdjęcia" mam na myśli odbitki pocztówkowe.

    To ja dopowiem, żeby nikt nie ganiał Ciebie, że zaniżasz ceny.

    Przykład - cennik ProfiLab z sierpnia zeszłego roku (skanery
    profesjonalne do tego typu prac). Dodam, że z prezentowanych skanów
    można wykonać odbitkę o nienagannej jakości (jak by ktoś miał
    zastrzeżenia do jpg).
    Mała uwaga - w W-wie można znaleźć miejsca, gdzie taniej wykonuje się
    niektóre z wymienionych tu usług (np. skanowanie filmu z nagraniem), czy
    lepiej, nie wiem bo nie korzystałem.

    LaserFoto Profi CD - Skanowanie z archiwizacją
    Profi CD z nagranymi plikami w formacie jpg o rozmiarze
    10x15cm, 300dpi, RGB, objętości około 0,7-
    1,2Mb każdy. Zeskanowane pliki nie są
    poddane żadnej dodatkowej obróbce, czyszczeniu, itp.
    Usługa cena
    Profi CD + Indeks Print
    19,90 PLN
    Profi CD + Indeks Print z nośników
    cyfrowych
    19,90 PLN

    LaserFoto Skanowanie do pliku JPG
    Pliki są skanowane na skanerze wykorzystywanym do LaserFoto,
    nie są poddawane żadnym dodatkowym modyfikacjom, obróbce,
    czyszczeniu. Pliki występują w formacie jpg o rozmiarze
    10x15cm, 300dpi, RGB, objętości około 0,7-
    1,2Mb każdy.
    Usługa Cena
    Przy zamówieniu zdjęć z opisu za 1szt. 1,50 PLN

    Flyer