PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile brutto

  • 1. Data: 2006-03-28 16:35:16
    Temat: ile brutto
    Od: PawełG <madhouse1@[wytnij]gmail.com>

    witam, dostałem ofertę pracy na stanowisku kierownik magazynu, jest to
    firma produkcyjna zatrudniająca do 100 osób, w sezonie praca nawet 14
    godzin.Mam 9 lat doświadczenia na stanowiskach kierowniczych
    wykształcenie wyższe. Więc ile "wołać"?

  • 2. Data: 2006-03-28 17:25:37
    Temat: Re: ile brutto
    Od: "Parasol" <a...@k...poczta.killznowu.onet.pl>

    Użytkownik "PawełG" <madhouse1@[wytnij]gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > firma produkcyjna zatrudniająca do 100 osób, w sezonie praca nawet 14
    > godzin.Mam 9 lat doświadczenia na stanowiskach kierowniczych wykształcenie

    Tyle zeby Cie urzadzalo

  • 3. Data: 2006-03-28 17:27:44
    Od: "Tomasz Czupryński" <m...@i...pl>

    3000zl podstawa

  • 4. Data: 2006-03-28 18:11:27
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    ja mysle ze za mniej niz 4000 to sie nawet nie oplaca wstawac z lozka

    :]

  • 5. Data: 2006-03-28 19:16:14
    Od: "marlod" <m...@o...pl>

    Użytkownik "zasit" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ja mysle ze za mniej niz 4000 to sie nawet nie oplaca wstawac z lozka
    >
    > :]

    No ok a co zrobic z 70.000zl? Czy opalaca sie chodzi do pracy za 2500zl
    netto gdy sie ma na koncie 75.000zl? W co zainwestowac ta kase? Moze w jakis
    small biznes?

  • 6. Data: 2006-03-28 19:18:47
    Od: "Tomasz Czupryński" <m...@i...pl>

    Ja zaiwestowalbym w "mala doline krzemowa"
    W polsce duzo dobry młodych programistów.
    Warto tym się zainteresować. Usługi to podstawa.

  • 7. Data: 2006-03-28 19:26:02
    Od: "marlod" <m...@o...pl>

    Co sugerujesz konkretnie? Moze forex?? Nauczyc sie operacji na rynku
    walutowym i miec w miare bezpieczny zysk-5% miesiecznie...

  • 8. Data: 2006-03-28 19:29:09
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    > ja mysle ze za mniej niz 4000 to sie nawet nie oplaca wstawac z lozka

    znalem takich co mieli takie same zdanie i raz :przestali pracowac w firmie
    dwa:nie moga znalezc pracy lub pracuja za 1500

    pozdrawiam
    exit

  • 9. Data: 2006-03-28 20:36:09
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    PawełG <madhouse1@[wytnij]gmail.com> pisze:

> [...]
    > firma produkcyjna zatrudniająca do 100 osób, w sezonie praca nawet 14
    > godzin.Mam 9 lat doświadczenia na stanowiskach kierowniczych

    Zależy w jakim rejonie kraju.
    W średnio-dużych ośrodkach miejskich 'wołałabym' spokojnie jakieś 4000
    brutto, jeśli nie więcej.
    Masz wieloletnie doświadczenie, a to imho ogromny atut.

    --
    PozdrawiaM

  • 10. Data: 2006-03-28 22:45:59
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    oczywiscie moja wypowiedz to byla prowokacja
    :]

    mysle ze minimum to tak zebys mial 2000 netto na reke

    sa firmy ktore zatrudnia fachowca za 4000 netto, a sa takie ktore
    zaoszczedza te 2000 dajac tylko 2000 na reke

    najlepiej to znac kogos kto moglby podzielic sie informacjami jakie sa
    zarobki w firmie