PracaGrupypl.praca.dyskusjeila kasy przy pracy biurowej w szkole policealnej ? › Re: ila kasy przy pracy biurowej w szkole policealnej ?
    From: "kkk" <b...@u...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ila kasy przy pracy biurowej w szkole policealnej ?
    Date: Wed, 12 Apr 2006 00:20:05 +0200

    > Rozumiem, że nie zagadnęłaś o to na rozmowie wstępnej.

    dokladnie tak

    > Zasugeruj zwrot już przy podpisaniu umowy.
    > Nie masz żadnego obowiązku, by kredytować swojego pracodawcę nawet jeśli
    > to tylko miesiąc.To on zobowiązany jest pokryć koszty Twoich badań od
    > razu, a nie po jakimś czasie.

    3 miesiące okres próbny, a zwrot za badania przy 1szej wypłacie
    tak zaoferowali

    > Trudno powiedzieć. Przekonasz się, jak ją bliżej poznasz.
    > Może po prostu żartowała. Głupio, bo głupio, ale każdy ma swój styl ;-)

    być może....

    > Logiczne jest, że od pierwszego dnia Twojej pracy w tym miejscu.

    tak, ale pracę chcą żebym zaczęła od jutra i jutro też mam tam jechać
    żeby zapoznawać się ze szkołą, orgaznizacją szkoły i akcją promocyjną
    przed otwarciem szkoły i uwagami dyrektorki z tej filii itd
    a na bank umowy od jutra nie będzie (tak podejrzewam)
    a tą którą mam podpisać w dniu szkolenia może być od tego dnia
    co będzie szkolenie albo od początku nastepnego miesiąca kiedy to szkoła
    ruszy

    > Jeśli będą zwlekać, to nie omieszkaj się o tym grzecznie, acz stanowczo
    > przypomnieć. I nie bój się o tym mówić otwarcie - zbyt dużo czasu i
    > energii włożyli w to, by Cię wyłowić, by teraz mieli pożegnać z takiego
    > powodu. A asertywność i umiejętność dbania o swoje interesy też jest dużym
    > plusem :)
    > Jeśli będą zwlekać niepokojąco długo, a potem nie daj Boże nie zechcą
    > zapłacić za czas przepracowany bez umowy, to pożegnaj się czym prędzej bez
    > żadnych oporów.

    niom...

    > Jak wyżej. Nikt nie ma prawa wymagać od Ciebie pracy bez umowy.
    > Przypominaj o tym aż do skutku.

    jutro o tym wspomnę Pani dyrektor z być może "naszej" filii

    > Tu musisz dogadać się z pracodawcą.

    chyba zacznę studiować kodeks pracy...

    > W jakim sensie "nie wiesz"? Pisałaś, że masz opłacony.

    tak, ale tylko 1 nocleg
    a szkolenie jest na 2gim końcu Polski, więc trzeba dojechać dzień wcześniej
    a ten nocleg raczej nie jest opłacony....jutro się tego dowiem...
    muszę zapisać sobie pytania...

    > Jeśli to umowa na czas określony, to przede wszystkim dopilnuj, by był w
    > niej zapis, iż strony zastrzegają sobie 2-tygodniowy okres
    > wypowiedzenia.(...) Druga sprawa to zapis o premii uznaniowej. Też
    > powinien być w punkcie dotyczącym wynagrodzenia. Wprawdzie nie jest to
    > żadną gwarancją, że premię (...)

    no to są istotne rzeczy o których czasem się nie pamięta w czasie rozmowy
    poproszę o przysłanie umowy mailem, jak wygląda, żeby nie było niespodzianki
    że pojadę na szkolenie a w umowie będzie ZONK...

    > Zaczep się tutaj, a jednocześnie próbuj szukać czegoś innego.
    > Niczego przecież nie tracisz.
    > Powodzenia życzę! :)

    dzięki :)
    pozdrawiam !!!!!