PracaGrupypl.praca.dyskusjeide do pracy! › Re: ide do pracy!
  • Data: 2004-10-18 16:43:13
    Temat: Re: ide do pracy!
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mysle, ze niekoniecznie tak jest, mnie przez pol roku odstraszaly kolejki do
    pani, ktora trzyma oferty w garsci.........a jak odstalam swoje magiczne
    trzy godzinki , dostalam trzy oferty, pierwsza odpadla w przedbiegach -
    innych kwalifikacji wymagano, o czym urocza pani zapomniala wspomniec, druga
    polegala na dostarczeniu CV - i tylko na tym, trzecia okazala sie byc ta , w
    sprawie ktorej zaproszono mnie na rozmowe i ta w ktorej zamierzam w srode
    podpisac stosowne papiery........

    wobec 140 wyslanych ofert i odbycia jednej rozmowy i otrzymania trzech ofert
    z GUP, odbycia rowniez jednej rozmowy i otrzymania pracy mozna by wysunac
    wniosek ze Urzedy Pracy gora........
    no, ale to rzeczywiscie wniosek bardzo daleko idacy...........

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska