PracaGrupypl.praca.dyskusje"grupa do pracy" czy "dla pracy" › Re: "grupa do pracy" czy "dla pracy"
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "grupa do pracy" czy "dla pracy"
    Date: Sat, 06 Sep 2003 12:32:37 +0200

    martin napisał:

    > pytasz się jak kraść? Zapytaj panów w dresikach, oni znają parę sposobów
    > bez wyrabiana żadnych papierów.

    Nie, nie pytam się jak kraść. :( Nie każdy inwalida jest uprawniony do
    pobierania renty, zresztą nie szukam czegoś na wymyśloną rentę - chcę
    sprawdzić czy może się kwalifikuję i dzięki temu łatwiej pracę znajdę
    [zawsze to kilka ogłoszeń więcej do odpowiedzi]. Niestety ze statusu
    studenta i absolwenta nie mogę juz skorzystać. I nie widzę powodu, dla
    którego nie mam wykorzystać [zgodnie z prawem] istniejących norm
    prawnych [tylko muszę je najpierw poznać].

    A wracając do wątku i Pana M. - na więcej inteligencji nie starczyło? ;)

    Flyer