PracaGrupypl.praca.dyskusje"grupa do pracy" czy "dla pracy" › Re: "grupa do pracy" czy "dla pracy"
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "grupa do pracy" czy "dla pracy"
    Date: Fri, 05 Sep 2003 01:54:13 +0200

    Agnieszka napisał:

    > Mam kłopoty ze słuchem, nie słyszę na jedno ucho, ale raczej się dogaduję, w
    > pracy mi to przeszkadza średnio, ale jednak. Dowiedziałam sie, że mogę
    > starać sie w urzędzie wojewódzkim o coś co nazwya sie "grupa do pracy" czy
    > "dla pracy", coś takiego i że z tym papierkiem łatwiej będzie mi znaleźć
    > pracę, bo pracodawca będzie dostawał z NFOZ, chyba, dofinansowanie. Czy
    > wieciw coś na ten temat?

    Nie znam się, ale pewnie chodzi o III grupę inwalidzką i nie z NFOZ a
    PFRON, i nie urząd wojewódzki tylko ZUS, ale ogólnie wszystko się
    zgadza. ;)

    Swoją drogą jak ktoś wie, gdzie można dorwać tabelę wymaganych schorzeń
    na III grupę, to tez bym chętnie sobie zobaczył, może by sobie na wzrok
    wyrobic papiery bez prawa do renty [oczywiście - chodzi tylko o papierek
    dla ewentualnego pracodawcy]. ;)

    Flyer