PracaGrupypl.praca.dyskusjegrafik sie zwalnia - pytania › Re: grafik sie zwalnia - pytania
    From: d...@o...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: grafik sie zwalnia - pytania
    Date: Mon, 18 Jun 2007 03:19:17 -0700

    On 18 Cze, 11:44, Tomek <t...@v...pl> wrote:

    > No potem nie ma si co dziwi e pracodawcy patrz na wszystkich jak
    > potencjalnych z odziei.
    >
    > p.s A jak si firma dowie e kole j okrad to mu spraw wytoczy.
    > p.s A a poco sie chwyta takich sposobów na pograniczu prawa skoro i tak
    > wi kszo stron jest dost pnych publicznie i wystarczy w portfolio
    > umie ci tylko linki do nich.

    Dziekuje za odpowiedzi
    Projekty OK juz rozumie, ale
    1. co np ze zdjeciami zrobionymi PRYWATNYM sprzetem ktore to zdjecia
    dotychczas uzywalem przy okazji tworzenia projektow i o czym zupelnie
    nie ma mowy w mojej umowie?
    2. co ze zdjeciami zrobionymi sluzbowym sprzetem? de facto nie
    powsta y jako wykonywanie obowiazków wynikajacych ze stosunku pracy bo
    fotografem nie jestem a grafikiem.
    Swoja droga to nie chce jakos na zlosc robic pracodawcy, po prostu
    chce sie z nim pozegnac i dobrze wiedziec co mi wolno a co nie...
    Pozdawiam