PracaGrupypl.praca.dyskusjegdy firma nie zgadza sie na porozumienie stron... › Re: gdy firma nie zgadza sie na porozumienie stron...
    From: "gostek" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: gdy firma nie zgadza sie na porozumienie stron...
    Date: Thu, 24 Nov 2005 22:19:11 +0100

    > zlosliwosci pracodawcy mozna jakos zwalczac?:( promowac, ani awansowac nie
    > chclieli, placic nadgodziny za 12-godz dzien pracy oraz pelne
    zaangazowanie
    > tez nie. ale teraz nagle jest sie "niezastapionym":(

    jesli potrafisz udowodnic nie placenie za nadgodziny, to jest to ciezkie
    naruszenie obowiazkow przez pracodawca

    uprawnia cie o ile wiem, do zlozenia wypowiedzenia ze skutkiem
    natychmiastowym z winy pracodawcy

    najlepiej jednak zanim sie na to zdecydujesz podpytaj w PIP (panstwowa
    inspekcja pracy) i u dobrego prawnika

    jednak taka decyzja oznacza na pewno klopoty

    moze byc jednak twoja karta przetargowa - rozmowa w stylu, to i to moglbym
    wygarnac i zrobie to jesli nie zgodzicie sie na rozwiazanie umowy za
    porozumieniem stron z dniem

    i musisz bardzo uwazac bo i firma bedzie chetna by podlozyc ci "swinie" oraz
    musisz miec dobre dowody na te nadgodziny (i oczywiscie musi byc ich sporo,
    nie kilka)