PracaGrupypl.praca.dyskusje › franchising

  • 1. Data: 2002-06-05 08:27:16
    Temat: franchising
    Od: "JACUS" <j...@w...pl>

    Witam wszystkich. Czy ktos moze mi powiedziec co to takiego franchising? Z
    czym to mozna zjesc? Ostatnio zauwazylem ogloszenie w GW tego typu. Czy to
    bezpieczna forma zatrudnienia?
    Dzieki. Jacus

  • 2. Data: 2002-06-05 10:05:30
    Temat: Re: franchising
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik JACUS napisał:
> [...]
    > czym to mozna zjesc? Ostatnio zauwazylem ogloszenie w GW tego typu. Czy to

    Masz pieniądze. Inwestujesz te pieniądze w domek z logo np. McDonald.
    Płacisz kilka procent od tego, że na domku masz logo j.w. Ludzie kupują
    u Ciebie bułki z kotletem, bo wydaje im się, że te z logo są lepsze.
    O ile w przypadku MD czy podobnych interes jest OK, tylko trzeba mieć
    sporo kasy na początek - o tyle interesy nieznane, to czyste szwindle -
    płacisz za to, że ktoś wie jak powinna nazywać się Twoja firma.
    Wpisz w przeglądarkę wymienione słowo, dowiesz się więcej.
    Powodzenia:

    Dogbert

  • 3. Data: 2002-06-06 16:25:47
    Od: "abyss26H" <p...@i...pla>

> [...]
    > u Ciebie bułki z kotletem, bo wydaje im się, że te z logo są lepsze.
    > O ile w przypadku MD czy podobnych interes jest OK, tylko trzeba mieć

    Sporo kasy i doświadczenie w branzy - znajomi startowali (mieli jakies 4
    spore sklepy - takie po kilkaset m kw.- z dobrymi ciuchami + siec uslug dla
    ludnosci + inne, w samym biurze zatrudniali z 5 osob - i odpadli ze wzgledu
    na brak doswiadczenia w gastronomii :))) )