PracaGrupypl.praca.dyskusjeforma wynagradzania (umowa o dzielo) ? › Re: forma wynagradzania (umowa o dzielo) ?
    From: "glos" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: forma wynagradzania (umowa o dzielo) ?
    Date: Wed, 8 May 2002 00:46:38 +0200

    Użytkownik (undefined) <k...@i...pl.xxx> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ab891g$6lk$...@k...task.gda.pl...

    > Ale czy to jest tylko kwestia sformulowania "poszukiwanie klientow"
    > ewidentnie nie jest czyms co mozna nazwac dzielem, ale np. "znalezienie
    > jednego klienta i doprowadzenie do podpisania z nim umowy" albo "dokonanie
    > sprzedazy jednego pakietu uslugi X zakonczone wystawieniem waznej faktury"
    > mogloby juz chyba byc ? Czy sie myle ?

    radzilbym Ci upewnic sie w Twoim urzedzie skarbowym, jak oni widza taka
    interpretacje. Niestety, US'y to udzielne ksiestwa i kazdy widzi intepretuje
    prawo, jak chce. Pocieszajace jest jednak, ze z reguly Panie pracujace w US
    sa mile i udzielaja chetnie informacji (niekoniecznie kompetentnej). Takie
    mam przynajmniej doswiadczenia z ostatnich 6 lat z kilku USow w Krakowie.

    > Super :( A jakby co to sobie kupie koszty za 10%... istna tragikomedia.

    ew. darowizna? ;)

    --
    pozdrawiam,

    glos