PracaGrupypl.praca.dyskusjedzwonie do pani/pana w bardzo nietypowej sprawie......pracy ;-) › Re: dzwonie do pani/pana w bardzo nietypowej sprawie......pracy ;-)
  • Data: 2002-05-13 19:14:25
    Temat: Re: dzwonie do pani/pana w bardzo nietypowej sprawie......pracy ;-)
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Flashmaster napisał:
    >(...)
    >
    > tez jestem z Gdanska i przegladajac oferty pracy w lokalnych gazetkach mozna
    > zauwazyc takie fajne ogloszenia w stylu
    >
    > AAA!!! PRACA , 4000 zl/mies., NIE AKWIZYCJA!!!!!!!

    Inne: reklama na samochód 3000/miesiąc. Dzwonię, tel. kom: zgłasza się
    automat, co podaje nr audiotele, "tam się wszystkiego dowiesz". 4,21
    plus VAT za minutę. Wystarczyłby mail na wp czy nr faxu. Czysty
    szwindel. Podobnie jak chałupnictwo, w które trzeba zainwestować.

    Możnaby tak do FAQa grupowego wrzucić opisy wzorcowych szwindli, których
    należy unikać.

    Dogbert