PracaGrupypl.praca.dyskusje › działalność gospodarcza a umowa o pracę

  • 1. Data: 2003-03-26 14:12:41
    Temat: działalność gospodarcza a umowa o pracę
    Od: a...@p...onet.pl

    Prosze o informacje czy prowadzac działalność gospodarcza mogę zatrudnić sie na
    zasadzie umowa/zlecenie?

  • 2. Data: 2003-03-26 14:15:44
    Temat: Re: działalność gospodarcza a umowa o pracę
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    > Prosze o informacje czy prowadzac działalność gospodarcza mogę zatrudnić
    sie na
    > zasadzie umowa/zlecenie?

    raczej tak... tylko po co?

  • 3. Data: 2003-03-26 14:18:03
    Temat: Re: działalność gospodarcza a umowa o prac
    Od: "veniVIDIvici" <s...@o...pl>

    > Prosze o informacje czy prowadzac działalność gospodarcza mogę zatrudnić
    sie na
    > zasadzie umowa/zlecenie?

    Jeśli zakres umowy zlecenia mieści sie w zakresie twojej DG to niestety nie.

    PZDR
    Quba
    www.superszkolenia.pl

  • 4. Data: 2003-03-26 14:20:34
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@b...ceti.pl>

    > Prosze o informacje czy prowadzac działalność gospodarcza mogę zatrudnić
    sie na
    > zasadzie umowa/zlecenie?

    Ale chyba nie mozna na te umowe wykonywac czynnosci, ktore sie normalnie
    wykonuje w ramach prowadzenia dzialalnosci.
    pzdr
    Kasia

  • 5. Data: 2003-03-27 12:02:58
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "veniVIDIvici" <s...@o...pl> wrote in message
    > sie na zasadzie umowa/zlecenie?
    > Jeśli zakres umowy zlecenia mieści sie w zakresie twojej DG to
    niestety nie.

    A jeśli będzie to umowa o pracę (przy założeniu, że zakres
    działalności
    się pokrywa) ?

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 6. Data: 2003-03-29 19:56:31
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    > A jeśli będzie to umowa o pracę (przy założeniu, że zakres
    > działalności
    > się pokrywa) ?

    Jeśli pracodawca nie ma nic przeciwko (choć jego zgoda nie jest konieczna)
    to nie ma przeciwskazań.
    Są pracodawcy, którzy klauzulę o zakazie konkurencji wpisują do umowy o
    pracę.

    PZDr
    Quba
    www.superszkolenia.pl

  • 7. Data: 2003-03-30 10:01:52
    Od: "Maciej" <m...@w...pl>

    Oczywiście, prowadzenie działalności gospodarczej nie stanowi przeszkody w
    podpisaniu umowy zlecenia.

  • 8. Data: 2003-03-31 08:20:48
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

> [...]
    konieczna)
    > to nie ma przeciwskazań.
    > Są pracodawcy, którzy klauzulę o zakazie konkurencji wpisują do

    Konkurencja nie wchodzi w grę - z działalnością gosp. na pewno nie
    będę
    obsługiwał firm z branży mojego pracodawcy :-)

    Chodzi tylko o to, czy US nie będzie się czepiał, że na na etacie mam
    "programista-projektant" a w ramach DG będę np. tworzył
    oprogramowanie.