PracaGrupypl.praca.dyskusjedyskryminacja "magistrow", dlugie i moze troche OT › Re: dyskryminacja "magistrow", dlugie i moze troche OT
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dyskryminacja "magistrow", dlugie i moze troche OT
    Date: Mon, 26 May 2003 12:45:55 +0200
    Sender: c...@f...onet.pl@195.136.95.110

    Użytkownik "Paweł" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:baj6ca$ah6$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > czesc chlopczyku

    czesc dziewczynko

    > tak sie sklada ze tez jestem jak piszesz JENZYNIEREM a za rok bede
    doktorem
    > JEZYNIEREM

    juz sie spocilem z wrazenia - whats up doc?

    > z tego co wywnioskowalem chyba konczysz jakas prywatna szkolke i nie wiesz
    > co to znaczy skonczyc duza panstwowa uczelnie, z ktora wiaze sie prestiz

    uaaaaaa, koncze taka szkolke, jaka se wybralem, 3 juz. Jesli chodzi o
    prestiz panstwowych uczelni, to nawet mi sie nie chce tego komentowac -
    ciesze sie, ze wplywa to na twoje samopoczucie tak pozytywnie, naprawde.
    Milych snow.

    > Moi znajomi nie mogli na mnie patrzec jak ukonczylem studia zarabialem
    > mnostwo pieniazkow kupilem sobie po roku pracy nowego opla.

    Poce sie coraz bardziej. A choinke do malucha o zapachu kokosowym masz???

    >Wiem o tym bo
    > sami mi to mowili. Ja nie nazzywam ich co prawda maluczkimi bo nikogo nie
    > mozna ponizac, NIKOGO pamietaj chlopczyku bez wzgledu na to jakie ma
    > wyksztalcenie ale.... po prostu przekonalem sie o tym ze nie sa
    prawdziwymi
    > przyjaciolmi.

    Miales frajerskich przyjaciol, dziewczynko - podobno przeciwienstwa sie
    przyciagaja, ale widze ze nie zawsze jest to prawda.

    >Wiesz jednemu z nich pozyczylem 4000 PLN zeby zalatwil sobie
    > wojsko i do tej pory nie zobaczylem tych pieniedzy. Najgorsza rzecza ktora
    > mnie denerwuje wsrod Polakow jest zazdrosc.

    To masz problem - mnie kumple oddawali kase zawsze jak im pozyczalem -
    jedyna kasa jakiej nie zobaczylem do tej pory to 5 kola pozyczone rodzince,
    ale jak mowia rodziny sie nie wybiera (w przeciwienstwie do przyjaciol)

    > Obys nigdy sie o tym nie
    > przekonal. Lidzie zazdroszcza mi wszystkiego, studiow, pracy, pieniedzy
    > ktore zarabiam, kochajacej zony i pytam sier tylko po co?????? Kazdy
    > wszystko to moze osiagnac tylko musio chciec, musi miec jakis cel w zyciu.

    Rozumiem to, tylko czemu piszesz o tym do mnie? Fajnie ze jest ci fajnie,
    jesli o mnie chodzi mozesz byc bogaty jak B Gates, dla mnie to rybka, ja
    nikomu niczego nie zazdroszcze i sam zarabiam na swoje przyjemnosci.

    > Moim celem byla edukacja i szczescie rodzinne. taki byl cel i to
    uzyslkalem
    > ciezka praca
    > Jesli inni siedza pod sklepem przez kilka lat i pija piwo a druga osoba
    > charuje do wieczora tio chyba efekt jest oczywisty

    I w dalszym ciagu nie wiem o co ci bryzga? Mam sie pochlastac czy pojsc na
    piwo?
    Moze bys podkrecil jasnosc wypowiedzi, he?
    /p