PracaGrupypl.praca.dyskusjedrugi kierunek studiow › Re: drugi kierunek studiow
  • Data: 2003-08-08 06:00:25
    Temat: Re: drugi kierunek studiow
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> wrote in message
    news:bgukeb$i95$1@inews.gazeta.pl...
    > Znasz za malo faktow, zeby oceniac autorke posta. Nie za ostro? Bardziej
    > elegancko byloby zapytac...

    :)))

    > Odnosnie przydatnosci wspomnianych studiow. Popatrzalem na plany
    > http://www.ogolny.swps.edu.pl/adm.OgolnyPlanystudiow
    2003-2004.html
    > i wydaje mi sie, ze autorka posta z wielu przedmiotow powinna miec
    > zwolnienie z racji odbytych studiow informatycznych, moze dojsc tez cos
    > zaliczonego z psychologii...wiecej wolnego czasu ktory mozna poswiecic np
    na
    > staz w jakiejs firmie wdrozeniowej , edukacyjnej lub
    > konsultacyjnej...szkolenie uzytkownikow?
    > Z tego co widze na grupach, to zwykli psycholodzy szukaja teraz pracy i
    maja
    > z tym problemy...ale ktoz ich nie ma, poza prezesami bankow?

    Prace mam i ogolnie nie mam problemow z jej znalezieniem. Jestem dobra w tym
    co robie, tylko czasami mam problem z przekonaniem pracodawcy, ze kobieta to
    tez informatyk.

    Mam tam ukonczona dwa lata studiow, na innym kierunku, to fakt, ale na dwoch
    pierszych latach, we wszystkich instytutach ucza tego samego, czyli mocnych
    podstaw teoretycznych... Mam chyba szanse wskoczyc od razu na 3 rok...

    Kania