PracaGrupypl.praca.dyskusje › dostałam pracę :)))) chwalę (się) i pytam o wypowiedzenie

  • 1. Data: 2005-09-14 09:12:36
    Temat: dostałam pracę :)))) chwalę (się) i pytam o wypowiedzenie
    Od: "Krotka" <z...@a...pl>

    1. nie miałam znajomości (cioć, wujków, mężów ani kochanków ;) )
    2. miejsce: Warszawa
    3. firma _bardzo_znana
    4. cv przesłane do pośrednika
    5. czas szukania ok 2 tygodni? coś koło. (z tym, że cały czas pracuję).
    5 ---> czyli można :))))

    to tak ku pokrzepieniu serc dla tych, którzy wątpią :)

    a teraz pytanie: przy założeniu że mam 2 tygodniowy okres wypowiedzenia,
    kiedy mam złożyć to wypowiedzenie, żeby moja umowa wygasła dokładnie
    ostatniego września? (tzn.: żebym pracowała do piątku włącznie i ani dnia
    dłużej :) i żebym mogła zacząć nową pracę 01 10)?

    pozdrawiam :)

    --
    Karolina Krotka
    k . krotka @ op . pl

  • 2. Data: 2005-09-14 09:18:25
    Od: h...@p...onet.pl

> [...]
    > 5 ---> czyli można :))))
    >

    > to tak ku pokrzepieniu serc dla tych, którzy wątpią :)

    Tak, przygotój się do "zdawania raportów za piętnaście trzecia"

  • 3. Data: 2005-09-14 09:20:00
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl>

    Krotka <z...@a...pl> napisał(a):

    > 5 ---> czyli można :))))
    a ktos mowi ze nie mozna ? ;-)

    > a teraz pytanie: przy założeniu że mam 2 tygodniowy okres wypowiedzenia,
    to masz te 2 tyg czy zakladasz? :->

    > kiedy mam złożyć to wypowiedzenie, żeby moja umowa wygasła dokładnie
    > ostatniego września? (tzn.: żebym pracowała do piątku włącznie i ani dnia
    > dłużej :)
    najlepiej juz,
    o ile mnie pamiec nie zawodzi to kazde wypowiedzenie konczyc sie musi
    z koncem tygodnia :)

    > i żebym mogła zacząć nową pracę 01 10)?
    w sobote? rozpiera cie energia czy moze cos innego ? ;-)

    > pozdrawiam :)
    ja rowniez :)
    mhl999

  • 4. Data: 2005-09-14 09:20:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Krotka napisał(a):

> [...]
    > ostatniego września? (tzn.: żebym pracowała do piątku włącznie i ani dnia
    > dłużej :) i żebym mogła zacząć nową pracę 01 10)?

    Nie masz takiej możliwości. 2 tygodnie wypowiedzenia oznacza "14 dni
    + dni do najbliższej soboty", więc jakby nie kombinować, ostatnim dniem
    pracy będzie 1 października.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 5. Data: 2005-09-14 10:17:55
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Krotka" <z...@a...pl> napisał w wiadomości
    [...]
> [...]
    > ostatniego września? (tzn.: żebym pracowała do piątku włącznie i ani dnia
    > dłużej :) i żebym mogła zacząć nową pracę 01 10)?

    Masz czas do najbliższego piątku.
    ZTCW od soboty obowiązywać będzie okres wypowiedzenia
    i trwać będzie do 1 października.

    MS

  • 6. Data: 2005-09-14 11:03:39
    Od: "Krotka" <z...@a...pl>

    "Marek HAGA" <m...@v...pl> napisał

    > Masz czas do najbliższego piątku.
    > ZTCW od soboty obowiązywać będzie okres wypowiedzenia
    > i trwać będzie do 1 października.

    Super :)
    dzieki (innym zresztą też :)) )

    --
    Karolina Krotka
    k . krotka @ op . pl

  • 7. Data: 2005-09-14 13:47:11
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Krotka napisał(a):

> [...]
    > 3. firma _bardzo_znana
    > 4. cv przesłane do pośrednika
    > 5. czas szukania ok 2 tygodni? coś koło. (z tym, że cały czas pracuję).

    Gratulacje!
    A jaka branża?

    --
    Pitt