PracaGrupypl.praca.dyskusje › dobre CV :)

  • 71. Data: 2005-02-03 09:14:21
    Temat: Re: dobre CV :)
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    *Kira* w te oto słowa się odzywa:

    > Re to: Pajączek [Wed, 02 Feb 2005 17:26:12 +0100]:

    > Karate. Kyokushinkai jesli chodzi o scislosc. Byla to zreszta
    > moja niechlubna proba powrotu na treningi po tych paru latach.
    Kurcze, nie wiedziałem, że w karate są rzuty, coby po macie się rzucać.

    -Ja przecież tę korektę robię dla wydawnictwa przecież.
    -Ale czy to warto? Pan się namęczy, a oni i tak z błędami wydrukują.
    -No, ale już z innymi.
    -Taki czy inny błąd jest zawsze błąd. ("Brunet wieczorową porą")

  • 72. Data: 2005-02-03 09:54:53
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Pajączek [Thu, 03 Feb 2005 10:14:21 +0100]:

    > Kurcze, nie wiedziałem, że w karate są rzuty, coby
    > po macie się rzucać.

    Oczywiscie ze sa. A to, ze karate w europie zesportowialo
    i wyglada teraz tak, ze stoi naprzeciw siebie dwoch gosci
    i tylko wywija rekami i nogami, to juz inna sprawa.

    Kira (chyba lecimy ciutke OT?)

  • 73. Data: 2005-02-03 11:39:07
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    *Kira* w te oto słowa się odzywa:

    > Kira (chyba lecimy ciutke OT?)
    oj chyba bardzo :)
    Ale też lubię się po macie porzucać, dlatego zapytałem.

    pozdrawiam

  • 74. Data: 2005-02-03 11:45:44
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Pajączek [Thu, 03 Feb 2005 12:39:07 +0100]:

    > Ale też lubię się po macie porzucać, dlatego zapytałem.

    Ja tez lubie tyle ze ostatnimi czasy nie za bardzo lubie. Ale
    jesli mamy ten OT watek ciagnac, to wywal sobie z mojego adresu
    jedyna istniejaca w nim pozioma kreske i zapraszam jednak na prv
    zanim sie ludzie wkurza ;)

    Kira

  • 75. Data: 2005-02-03 12:39:46
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Kira w news:ctsm94$4c0$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Perspektywy tak maja ze zasadniczo zawsze znajduja sie w tym
    > samym miejscu, niezaleznie od tego jak w ich strone zasuwasz ;)

    Oczywiście powyższe nie jest regułą :-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 76. Data: 2005-02-03 16:13:10
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    > Tak sie z ciekawości spytam - twój nick odnosi się do stanu obecnego
    > ["bezrobotny"]?

    nie zgadłeś! do poglądów politycznych...

  • 77. Data: 2005-02-03 18:03:01
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

    > nie zgadłeś! do poglądów politycznych...
    Też byłem ciekawy. No proszę: jednak to prawda, że bezrobotni pracują
    ;)

  • 78. Data: 2005-02-03 19:09:14
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    bezrobotny; <cttiql$8ho$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > nie zgadłeś! do poglądów politycznych...

    Tam zgadłem - wziąłem poprawkę na to, że nie musisz być bezrobotnym -
    gdybyś był i gdybym tak zgadywał, to pewnie zaraz bym napisał co myślę o
    radach, które może są efektywne odnośnie rozmów kwalifikacyjnych [choć
    niekoniecznie - jeżeli np. wysyłałeś w okresie mniejszej podaży
    określonych grup pracowników, a te zdarzają się nawet przy największym
    bezrobociu - np. w święta], ale niekoniecznie przekładają się na
    znalezienie pracy. ;)

    Cóż - pogratulować wyglądu. :)

    Flyer

  • 79. Data: 2005-02-03 19:57:40
    Od: Ziemowit <n...@p...adr>

    > No to po jakiego grzyba ciągle się w tym wątku powołuje na zachód?
    > Przepracowałem trochę lat w takiej firmie, jestem służbowo kilka razy
    > w roku w różnych krajach i nie słyszałem, aby pracownicy szczebla
    > średniego wiedzieli, ile drugi zarabia! To sprawa pomiędzy pracodawcą
    > a pracownikiem.
    Moze nie do konca precyzyjnie sie wyrazilem. Chodzi o to, ze dajmy na to
    webmaster 1 w firmie X zarabia np 3000 a webmaster 2 3500 (bo ma nieco
    wiecej doswiadczenia). Firma chcaz zatrudnic trzeciego podaje w
    ogloszeniu wynagrodzenie np 3000-4000. Nie zdradza w zaden sposob
    zarobkow a jednoczesnie zapewnia dokaldna informacje kandydatom.
    Piszesz ze bywasz na zachodzie. Zatem jak oni to robia ze niemal zawsze
    podaja wynagrodzenie w ogloszeniu a ich pracownicy sie nie buntuja?
    Nasza polska ulanska fantazja czy co innego.

    --
    Greetings
    Ziemowit Skowronski

  • 80. Data: 2005-02-03 19:59:22
    Od: Ziemowit <n...@p...adr>

    > przerzuć to do LM (profilując w zależności od profilu pracodawcy - przy
    > tworzeniu CRMów może mieć większe znaczenie doświadczenie w tej branży
    > niz programowanie sterowników do pralek). I będziesz mieć LM.
    Hmmm. Moze cos w tym jest. Niemniej jakos lepiej mi to lezy w CV.

    Hehe, ja wolalem nie czekac ;)