PracaGrupypl.praca.dyskusjedobre CV :) › Re: dobre CV :)
    From: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dobre CV :)
    Date: Thu, 3 Feb 2005 08:59:35 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@aed218.internetdsl.tpnet.pl

    > 50??? Jak u mnie ostatnio byla rekrutacja na "Agent helpdesk" to na 1
    > stanowisko przyszlo 1200 ofert. Loteria, kurna jakas ;)
    > No i wlasnie to jest roznica w podejsciu, bo:
    > 1. W 90% wypadkow zakresy wymagan wziety jest z kosmosu (typowe 25 lat i
    > 10 lat doswiadczenia)
    Nie tylko to i się zgadzam.
    > 2. Skoro wysylam aplikacje, znaczy ze zdaje sobie sprawe z tego jaka
    > praca jest oferowana i z pelna odpowiedzialnoscia skladam oferte (nawet
    > w rozumieniu handlowym) bo:
    > a. Interesuje mnie oferowane stanowisko
    > b. Spelniam postawione wymagania
    > c. Jestem swiadomy swoich dzialan
    Jak 1199 pozostałych.
    > O wynikach swiadczy sekcja na CV pt. "Wybrane projekty", gdzie
    > stosunkowo szczegolowo opisuje kluczowe projekty jakie wykonalem.
    A dlaczego Twoja aplikacja jest lepsza niż tych 1199 innych? A może
    chodzi o ilość projektów? No to może 500 innych ma o 1 więcej...
    Programistów jest wielu, a dobrych programów mało. Wiem dlaczego
    firma, która zapłaciła 50000zł za program zamawia go u mnie ponownie.
    Bo widzą jak mój działa u znajomych a jak u nich...
    > W sumie rozumiem Twoje podejscie. Mozliwe ze to ja jestem skrzywiony i
    > dzialam (chcialbym zeby swiat dzialal) na bazie algorytmow.
    Śię nie da...
    > A co w takim razie zrobic kiedy pisze na CV wlasnie kwote jaka jest
    > minimalna np. 4000, zostaje zaproszony na rozmowe i tam slysze ze
    > wszystko super ale 3000?
    Zrezygnować. Koszty własne ;). Albo przekonać ich, że stracą cię, a to
    się im nie opłaca...