PracaGrupypl.praca.dyskusjedobre CV :) › Re: dobre CV :)
    From: Ziemowit <n...@p...adr>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dobre CV :)
    Date: Thu, 03 Feb 2005 02:00:13 +0100

    > Zależy od stanowiska. Programista? Jak masz 50 aplikacji spełniajacych
    > wymagania wg CV, na rozmowie chcesz 10 osób, to LM też może pomóc.
    50??? Jak u mnie ostatnio byla rekrutacja na "Agent helpdesk" to na 1
    stanowisko przyszlo 1200 ofert. Loteria, kurna jakas ;)

    > List Motywacyjny jest fatalną nazwą tego pisma i wprowadza w błąd.
    > Jeśli np. zorientowałeś się np. po opisie stanowiska w ogłoszeniu lub
    > oglądając stronę www, co tam cię czeka, zasygnalizuj to w LM - niech
    > czytający dowie się, że zdajesz sobie sprawę z pracy, jaką będziesz
    > wykonywał. No i treść zawsze powinna sugerować, dlaczego pracodawca
    No i wlasnie to jest roznica w podejsciu, bo:
    1. W 90% wypadkow zakresy wymagan wziety jest z kosmosu (typowe 25 lat i
    10 lat doswiadczenia)
    2. Skoro wysylam aplikacje, znaczy ze zdaje sobie sprawe z tego jaka
    praca jest oferowana i z pelna odpowiedzialnoscia skladam oferte (nawet
    w rozumieniu handlowym) bo:
    a. Interesuje mnie oferowane stanowisko
    b. Spelniam postawione wymagania
    c. Jestem swiadomy swoich dzialan

    > po Tobie może spodziewać się dobrych wyników. Dlaczego! a nie że
    O wynikach swiadczy sekcja na CV pt. "Wybrane projekty", gdzie
    stosunkowo szczegolowo opisuje kluczowe projekty jakie wykonalem.

    > napiszesz: jestem świetny i kreatywny. Masz rację co do handlowców,
    > chociaż nie w ten sposób: musisz umieć się sprzedać, aby dostać pracę.
    > Właśnie Ty, a nie ktoś ze 100 innych, co też tego chcą. A co
    > interesuje pracodawcę? Jaki z ciebie będzie miał interes.
    W sumie rozumiem Twoje podejscie. Mozliwe ze to ja jestem skrzywiony i
    dzialam (chcialbym zeby swiat dzialal) na bazie algorytmow.

    > Proste - chcesz aplikować od kwoty min. 4000zł? Napisz to w CV jako
    > Twoje preferencje. Jeśli szukają dobrych ludzi, to wtedy wyższa kwota
    > będzie nawet atutem przy czytaniu CV. Podczas rozmowy "zaproszeniowej"
    > jest to mniej zręczne.
    A co w takim razie zrobic kiedy pisze na CV wlasnie kwote jaka jest
    minimalna np. 4000, zostaje zaproszony na rozmowe i tam slysze ze
    wszystko super ale 3000? Kiedys mi nerwy puscily i byla potezna
    awantura, do tego stopnia ze firma oddala mi za bilety.

    --
    Greetings
    Ziemowit Skowronski