PracaGrupypl.praca.dyskusjedobra anegdota... › Re: dobra anegdota...
  • Data: 2006-07-26 18:13:11
    Temat: Re: dobra anegdota...
    Od: "M L" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ea81uu$c08$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Słyszeliście jaką anegdotę opowiadają sobie angielscy pracodawacy ??
    >
    > Pewien Polak przyjechał do Angli do pracy na budowie, po kilku dniach
    > rozwalił ręke pojechał się poszszywać do szpitala i za półtora godz. był
    > juz
    > spowrotem i przeprosił za nieobecność...podczas gdy normalnie mógł się
    > ubiegać o zwolnienie lekarskie na 2 tygodnie...

    U mnie kiedyś ekipa z Holandii montowała konstrukcję. Facetowi przy
    wierceniu
    wkręciła się kapota w wiertarkę i rąbnął szczęką o metalowy element.
    Zawiozłem go osobiście do najbliższego szpitala. Ze znieczuleniem
    zeszyli mu kufę. Nie wiem dlaczego, ale za darmo. Jakieś 12 lat temu.
    Licho po tym wyglądał ale w ten sam dzień dalej pracował i nie brał
    żadnego zwolnienia. Pracował po 10 godzin dziennie.
    Nie wiem ile zarabiał, ale żadne krocie. Ja płaciłem jego szefowi.