PracaGrupypl.praca.dyskusjedlaczego nie podaję się nazwy firmy w ogłoszeniu › Re: dlaczego nie podaję się nazwy firmy w ogłoszeniu
  • Data: 2006-09-24 08:54:47
    Temat: Re: dlaczego nie podaję się nazwy firmy w ogłoszeniu
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    m...@g...com wrote:

    > A czy czasami to nie chodzi o to żeby konkurencjii nie dostarczać informacji
    > o stanie firmy? (potrzebują programistów XXXX - warto zbadać czy
    > przypadkiem czegoś na rynek nie chcą wprowadzić z wielkim hukiem i czy nie
    > da się zrobić jakiegoś przecieku w tej sprawie).

    Nie wydaje mi sie. Jak jest ogloszenie na programiste X, to nie wiadomo,
    czy chca jednego dla zastapienia kogos, kto odszedl lub bo sie nie
    wyrabiaja, czy chca zatrudnic 50-ciu. W takich ogloszeniach zwykle nie
    ma podanej ilosci stanowisk do obsadzenia; z drugiej strony, niektore
    firmy na odwrot, traktuja ogloszenia o pracy jako mozliwosc zbudowania
    swojej opinii w branzy - "patrzcie, rozwijamy sie".

    A przeciek na etapie rozpoczynania rekrutacji konkurencji sie juz do
    niczego nie przyda. W wiekszosci przypadkow bedzie to za pozno, zeby
    odniesc z tej wiedzy wymierna korzysc.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl