PracaGrupypl.praca.dyskusjedelegacja zagraniczna w weekend › Re: delegacja [BYLO:zagraniczna] w weekend + brak kosztów
  • Data: 2006-08-18 14:12:20
    Temat: Re: delegacja [BYLO:zagraniczna] w weekend + brak kosztów
    Od: Mo <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Się podepnę, bo problem mam podobny, choć nie dotyczy delegacji
    zagranicznej, ale pracy w weekend. :)

    Ktoś (gromax, a któżby! ;-) ) wyklepał:
    > dodatkowych nie ma. są normalne. za wykonywaną pracę w dzień wolny od pracy
    > nalezy się wynagrodzenie lub dzień wolny.

    I jeszcze się upewnię - jak w delegacji pracuję od pt do wtorku, to
    należą mi się dwa dni wolnego lub nadgodziny, liczone w jaki sposób?
    2*8*średnia za godzinę*x%?

    I druga część pytania - w delegacji nie ponoszę żadnych kosztów poza
    podróżą, nie należy mi się więc dieta. Czy mogę się ubiegać o inne
    "bonusy" z racji oddalenia (kiedyś był jakiś dodatek "rozstaniowy", ale
    jakoś nie mogę go teraz znaleźć)? Jakie obowiązki w związku z częstymi
    wyjazdami (2/3 tyg/m-c) ma wobec mnie pracodawca?

    Uff, się rozpisałam dzięki za pomoc, pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)