PracaGrupypl.praca.dyskusjedane w CV - prawda czy falsz? › Re: dane w CV - prawda czy falsz?
  • Data: 2002-01-25 00:38:17
    Temat: Re: dane w CV - prawda czy falsz?
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stało się to 22 Jan 2002 15:23:38 +0100, gdy <g...@p...onet.pl>
    napisał:

    >Ciekawi mnie jeden problem - na ile mozna podawac nieprawdziwe informacje w
    >swoim cv? czy firmy ktore dostaja zalew tej "makulatury" sa w stanie
    >weryfikowac te dane?
    >
    >Nie chodzi mi o znajomosc angielskiego czy zagadnien z IT [PHP, java albo SQL]
    >ale np. zakres obowiazkow na danym stanowisku jaki sie pelnilo w firmie X lub Y.

    A to taka wielka trudnosc dla firmy, ktora takie CV ocenia, zadzwonic do
    X lub Y i zapytac o faktyczny zakres obowiazkow?

    >Moim zdaniem - wszystko to co nie jest weryfikowalne na 1 spotkaniu z
    >delikwentem [np. angielski albo znajomosc Photoshopa] nie jest werfykowalne w
    >ogole...

    jesli nie jest weryfikowalne, to znaczy ze tak naprawde pracodawcom na
    tym nie zalezy. Ostatecznie wszystko sie pokaze w okresie probnym...

    >czy zatem czeka nas [wlasciwie nie nas tylko biedne pipy w HRach] zalew
    >falszywych cv's???

    Po przejrzeniu setek CV, ubarwienia i retusze można dosyc latwo
    wylapac.. Przynajmniej tak twierdza specjalisci :)

    pzdr
    Robert