PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy › Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
    From: "Chmuri" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
    Date: Mon, 21 Aug 2006 17:17:30 +0200
    Sender: j...@h...telsat.wroc.pl

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości news:slrneeio81.g1k.jakub@jakub.kofeina.net...

    > Brawa za ambicję.
    >
    > [ ... ]
    >
    > To się zastanów, co chcesz robić. Chcesz być administratorem - to ucz się
    > administrowania, do tego studia kierunkowe nieszczególnie sa potrzebne.

    > Zazdrościsz programistom?

    Każdy lubi to co robi..:)

    >Nie wiem jak inni, ale ja poszedłem na informatykę, aby nie pracować
    >fizycznie.
    Każdy zarabia na swój sposób..:)

    > O kurna, skończyłeś liceum profilowane w kierunku informatyki i nie
    > znasz pochodnych??? (Całki spoko, dekadę temu, gdy kończyłem liceum też
    > nie wszyscy znali całki).
    > BTW: rzeczy.

    Jakoś tego nie miałem szanowny Panie Jakubie jeżeli chce Pan mieć lepszy
    humor to nawet w programie nie miałem granic z funckji a dokładnie to był
    profil zarządzanie informacją a nie typowa infromatyka.Tak wiem że bede miał
    przez to większekłopoty bo nie znam nawet "podstaw" analizy... no ale cóż
    nie każdy miał przyjemność kończyć dekadę temu liceum...

    > Na pewno.
    >
    > Przede wszystkim - naucz się pisać ortograficznie, bo CV i/lub list
    > motywacyjny z błędami ortograficznymi poleci do śmieci.
    > Po drugie - welcome in the real word - właśnie odkrywasz to, co odkryły
    > przed tobą tysiące osób które uczyły się na kierunkach "po których dobrze
    > płacą", między innymi prawnicy i informatycy: specjalizację.
    > Teraz musisz tylko wybrać sobie to, co lubisz robić, i się zacząćw tym
    > specjalizować.

    > Uważasz, że osoba marudząca na 2k na rękę nie ma racji?

    Nie nie uważam tak bo teraz jest wielu programistów i dlatego jest taki
    kłopot z pensją.

    > Zainteresuj się, ile kosztuje mieszkanie 50+ m^2 w mieście, w którym
    > wielu programistów może dostać pracę za 2k na rękę, to bedziesz miał
    > odpowiedź, dlaczego marudzą.

    Drogi Panie Jakubie jeśli mogę coś stwierdzić to jest Pan najzupełniej
    normalnym facetem i napewno ma Pan jakąś kobietę/żonę z którą chce Pan
    spędzić reszte życia i moge się zgodzić z marudzeniem programistów pod
    jednym warunkiem że kobieta siedzi w domu i zajmuje sie dzieckiem to 2000zł
    to jest nic i można a nawet trzeba marudzić ale jakby kobieta przyniosła
    drugie 2000zł to naprawde nie był by Pan wstanie wyżyć za te w sumie 4000zł
    miesięcznie??