PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy › Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
    Date: Mon, 21 Aug 2006 09:56:22 +0200
    <ebsbrp$s10$1@news.onet.pl> <ebucro$hj6$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@j...kofeina.net> <ebuupu$rro$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@j...kofeina.net> <ebv5pl$qus$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@j...kofeina.net> <ebvtmu$5j5$1@atena.e-wro.net>
    <s...@j...kofeina.net>
    <1...@7...googlegroups.com>
    <s...@j...kofeina.net> <ec4p8i$rnq$1@atena.e-wro.net>
    <s...@j...kofeina.net> <ec69ei$9j4$1@atena.e-wro.net>
    <s...@j...kofeina.net>
    <s...@e...elsat.net.pl>

    Wojciech Bańcer wrote:
    > Jakub Lisowski napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Przede wszystkim uważam, że błędnym założeniem jest że na stanowisko
    > specjalistyczne przyjdzie 100, czy nawet 50 CVek. Może kiedyś, ale teraz
    > to już nie bardzo. Czyli jak ktoś jest dobrym specjalistą, to raczej nie
    > ma się czego obawiać.

    Nie bierzesz pod uwage jednego, zle napisane oferty spowodowaly to, ze
    ludzie czesto odpowiadaja, jesli jest choc zblizone do tego co chcieli
    by robic, bo tak na prawde nmie wiadomo, co "chcial autor powiedziec",
    szczegolnie jak wczesniej probowali znalezc prace i spotykali sie z
    takimi przypadkami, ktore sa bardzi czeste. Przyklad Bardzo dobry
    angielski w mowie i pismie, okazuje sie, ze tak na prawde umiejetnosc
    przeczytania manuali wystarcza, programowanie (tu lista jezykow, czesto
    tez technologii) okazuje sie, ze z programowania czasem trzeba zapuscic
    jakies proste zapytanie sqlowe, albo nawet nie, ot tak wpisano, bo
    ladnie wyglada... Przykladow mozna mnozyc.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl