PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy › Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
    Date: Thu, 17 Aug 2006 15:03:54 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 17 Aug 2006 15:13:05 +0200, Michał <s...@p...onet.pl>
    w <ec1q6v$hlb$1@news.onet.pl> napisał:

    > A więc ty mieszkasz w takim mieście a ja w innym, wczoraj miałem super
    > oferte na stacji benzynowej za 800 - super oferta !!! Tylko trzeba dodać że
    > te 800 to za 7 dni w tyg po 12 h i właściciela gówno obchodzi że studiujesz
    > i tak cie nie zwolni, podobnie było w poważniejszych zakładzikach gdzie u
    > nas przeważnie są systemy 4 brygadowe/3 zmianowe. I przestańcie ludzie
    > wciskać kit jak to jest uwas ... co mnie to obchodzi ??? Piszę z własnej
    > perpektywy i ja wcale nie mówię że u was tak musi być!!! W firmie której
> [...]

    Słyszałeś i idei przeprowadzki?
    Znaleźć pracę, nie zawracać pracodawcy dupy kosztami przeprowadzki,
    znaleźć mieszkanie, przenieść się na inną uczelnię?

    Tak, trzeba ponieść pewne koszty, ale jakbym nie zdecydował się zostać
    we Wrocławiu, tylko wróciłbym po studiach do mojego rodzinnego miasta,
    to jakbym miał 1200 to mógłbym o sobie mówić 'szczęściarz'.

    A tak - jak najszybsze zejście z garnuszka rodziców było priorytetem, bo
    pasożyt kosztuje.

    ja czyli jakub
    Revoke.