PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy › Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
    Date: Wed, 16 Aug 2006 13:10:12 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 16 Aug 2006 13:07:04 +0200, Kira <c...@e...wytnij.pl>
    w <ebuu8n$pn7$1@inews.gazeta.pl> napisał:

    > Re to: Michał [Wed, 16 Aug 2006 09:23:51 +0200]:

    > 200zł:
    > - jakiś ułamek strony www

    Zdarzyło ci się, czy tylko tak piszesz?

    > - jakiś ułamek programu autorskiego

    Czym jest program autorski w tym kontekście?

    > - 1-4 tłumaczeń

    Robionych na kolanie bez papierów (tutaj bezkonkurencyjni są synowie
    szwagrów, czy też szwagrowie synów, zresztą przy www podobnie), czy
    jednak papiery tłumacza wypadałoby mieć?

    > - 4-godzinny kurs czegośtam

    Czego?

    > - prowizja od 2-5 zestawów komputerowych

    Ja chciałbym dorobić, dość rzadko znajomi kupują zestaw komputerowy.

    > - prowizja od 1 laptopa

    Laptopa jeszcze rzadziej.

    > - 1-2 manicure
    > - 1-4 sprzedanych obrazów autorskich
    > - 1-6 artykułów (wierszówka)

    Tutaj spasujemy ze względu na brak umiejętności.

    > - ...
    >
    > Specjalnie z różnych branż, bo nie ma takiej, w której
    > nie da się za cholerę dorobić 200zł miesięcznie.

    Jeżeli znasz osoby, które za kawałki stron www są w stanie płacić 200 zł
    (czepiam się tych stron, bo to akurat potrafię:>), bo sam bym chętnie
    dorobił.
    Tylko że z tego co wiem, oni nie biją się o robiących, a wprost
    przeciwnie.

    > Pytanie: ja jestem magik, czy ty jesteś pipa?

    Którym sposobem dorabiasz?

    > Kira

    ja czyli jakub
    Revoke.