PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy praca jest wartością samą w sobie ? › Re: czy praca jest wartością samą w sobie ?
  • Data: 2003-07-11 10:46:53
    Temat: Re: czy praca jest wartością samą w sobie ?
    Od: piotrr <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    praca jako wartość? hmmm...

    1. wkurza mnie, stresuje, zmusza do ciągłego biegu, nie mam czasu na
    życie socjalne czy urlop, wstaję o świcie, zasypiam późną nocą, zaczynam
    siwieć (!) - chyba tego nie cierpię :(

    2. jest ciekawa, robię fajne rzeczy, poznaję fajnych ludzi, jak coś
    zbudujemy od początku do końca i działa to frajda z tego jest zajebista
    - chyba lubię to uczucie :)

    1+2= ma swoje dobre i złe strony, rzuciłem kiedyś ten tryb życia dla
    biurowej spokojnej posady. Elegancko 8 godzin, ładny gabinet i niewiele
    do roboty za naprawdę fajne pieniądze. Bez biegania, stresów, awantur,
    odpowiedzialności za ludzi - poprostu super! Po trzech miesiącach
    wróciłem do swojego wariatkowa. Chyba mi czegoś brakowało. Nie pamiętam,
    żebym się kiedyś tak umęczył jak wtedy przez te trzy miesiące pracy na
    idealnej posadzie.

    Morał: dla mnie praca to nie tylko kasa a nawet chyba nie
    przedewszystkim choć oczywiście lepiej być zdrowym i bogatym niż chorym
    i biednym. Zastanawiałem się kiedyś czy pracowałbym jakbym rąbnął w
    totka z 5 banieczek. I wiecie co? Chybabym pracował... :)

    /p