PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy można w PL pracować jednocześnie na 2 etety?

  • 1. Data: 2005-01-18 18:41:40
    Temat: czy można w PL pracować jednocześnie na 2 etety?
    Od: "po" <a...@p...onet.pl>

    pytanie jak w temacie. czy można w PL pracować jednocześnie na 2 etety w
    pełnym wymiarze godzin na umowę o pracę u różnych pracodawców? Czy jest to
    zdodne z prawem? dziękuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2005-01-18 18:55:00
    Temat: Re: czy można w PL pracować jednocześnie na 2 etety?
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia po <a...@p...onet.pl>
    wystukał[a]:
    > pytanie jak w temacie. czy można w PL pracować jednocześnie na 2
    > etety w pełnym wymiarze godzin na umowę o pracę u różnych
    > pracodawców? Czy jest to zdodne z prawem? dziękuje za odpowiedz.

    imo nikt ci tego zabronić nie może. Chyba, że jesteś kierowcą, wtedy
    taka sytuacja byłaby niemożliwa (czas pracy jako kierowcy u obu
    pracodawców nie może przekroczyć normy (dokładniej w ustawie o czasie
    pracy kierowcy o tym jest)
    A tak poza tym to przecież możesz mieć rownoważne/zadaniowe systemy
    pracy - a że jesteś zdolny/a i szybko się uwijasz z obowiązkami
    pracowniczymi ;)

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2005-01-18 19:18:04
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    "po" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > pytanie jak w temacie. czy można w PL pracować jednocześnie na 2 etety w
    > pełnym wymiarze godzin na umowę o pracę u różnych pracodawców? Czy jest to
    > zdodne z prawem? dziękuje za odpowiedz.

    mozna. pracowalem tak przez jakis czas.

    pozdrawiam
    CP

  • 4. Data: 2005-01-18 20:46:10
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-01-18 19:41, Użytkownik po napisał:
    > pytanie jak w temacie. czy można w PL pracować jednocześnie na 2 etety w
    > pełnym wymiarze godzin na umowę o pracę u różnych pracodawców? Czy jest to
    > zdodne z prawem? dziękuje za odpowiedz.

    można. Ale ciekaw jestem, jak to pogodzić? 8 + 8 = 16 godzin samej pracy
    (optymistycznie - bez nadgodzin). Do tego dodaj ok. 1-1,5 godziny
    dziennie na dotarcie do zakładów pracy. Mamy już 17-17,5 godziny.
    Pozostaje 6,5 godziny na sen. A gdzie życie? Po co zarabiać pieniądze,
    jak nawet nie ma się czasu, żeby je wydać? IMHO bez sensu.

    --
    Witiia

  • 5. Data: 2005-01-18 20:49:05
    Od: koszmarek <i...@s...pl>

    Użytkownik Witiia napisał:
> [...]
    > Pozostaje 6,5 godziny na sen. A gdzie życie? Po co zarabiać pieniądze,
    > jak nawet nie ma się czasu, żeby je wydać? IMHO bez sensu.

    Eee a nie można pracowac jako nocny stróż i w tym samym czasie pracować
    jako programista :) co za róznica gapić się w TV czy w monitor :) a
    pieniążki większe ;)

    --
    die("Grrr...");

  • 6. Data: 2005-01-19 08:37:49
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

> [...]
    > Pozostaje 6,5 godziny na sen. A gdzie życie? Po co zarabiać pieniądze, jak
    > nawet nie ma się czasu, żeby je wydać? IMHO bez sensu.

    1. W obu pracach możesz mieć nienormowany czas pracy - i to już od Ciebie
    zalezy czy wyrobisz się z wykonywaniem zadan
    2. W niekórych zawodach pełny etet nie oznacza 8h dziennie. Np nauczyciele
    mają pensum 18 godzin. 2*18=36. Nawet biorąc pod uwage czas poświecony na
    przygotowanie się do lekcji jest to jak najbardziej wykonalne.

    Nie polecałbym natomiast rozwiązania proponownnaego przez Koszmarka - jeżeli
    ochroniarz zamiast zajmie sie programowaniem - a to o ile wiem wymaga
    sporego skupienia, to zodzieje, terroryści czy inni tym podobni nie będą
    musieli przejmowac się kamerami ;)

    Pozdrawiam
    paweł

  • 7. Data: 2005-01-20 00:50:00
    Od: "LupoAlberto" <l...@f...adres.pl>

> [...]
    > ochroniarz zamiast zajmie sie programowaniem - a to o ile wiem wymaga
    > sporego skupienia, to zodzieje, terroryści czy inni tym podobni nie będą

    Hehe...

    A lepiej jest jak ochroniarz zaśnie z nudów przed takim telewizorkiem?
    To dopiero raj dla terrorystów :-)

    Lupo

  • 8. Data: 2005-01-21 09:12:20
    Od: "bezrobotny" <A...@g...pl>

    no na przykład studenci i wykładowcy PW pracują
    na dziesięciu etatach...

  • 9. Data: 2005-01-21 09:29:01
    Od: "bezrobotny" <A...@g...pl>

    w tym co najmniej połowa za granicą!