PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy mam się "przystosować"? › Re: czy mam się "przystosować"?
    From: "Ania" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy mam się "przystosować"?
    Date: Tue, 22 Oct 2002 19:14:55 +0200

    Użytkownik "nininka" <w...@a...eu.org.zadnych-ogłoszeń> napisał w
    wiadomości news:ap3ukq$dtn$1@foka.acn.pl...
> [...]
    > rozkłada ręcę mówiąc, że nie można nic zrobić.....
    > No właśnie a może można jakoś temu zaradzić (zjednoczenie działu przeciwko
    > niej nie będzie mialo miejsca - wszyscy się boją).
    > A może podpowiecie mi jak powinnam się zachować gdy zacznie wydawać mi
    > polecenia (tylko na to czekam) albo atakować przekleństwami (z czego jest
    > znana). Podpowiedzcie coś... Tak cieszyłam się na powrót do pracy a tu
    > okazuje się, że może być koszmarnie.....
    > Kurcze - z nerwów nie mogę spać:)
    > Pozdrawiam.
    >
    > Nie możesz poddawać się jawnemu chamstwu, nie możesz też jawnie się mu
    przeciwstawić. Jedynym rozwiązaniem (jesli oczywiście masz nadal zamiar tam
    pracować) jest właśnie olewanie i dawanie do zrozumienia (delikatnie) że nie
    masz zamiaru zniżać się do tego poziomu. Jesli przybierzesz przepraszający
    wyraz twarzy to będzie on zachetą do dalszego molestowanie psychicznego.
    Postaraj się być pewniejsza siebie (a przynajmniej sprawiaj takie wrażenie).
    Naogół osoby które sieją postrach nie mają nic do zaoferowania i tak
    naprawdę reprezentują przewagę fomy nad treścią. W dyskusji bezposredniej
    taka osoba po prostu nie ma nic do powiedzenia więc musi uzywać wulgarnnego
    słownika aby jej nie słuchali a raczej słyszeli. Jeśli osoba ta jest w jakiś
    sposób Twoją przełozoną, złuż oficjalną skargę na piśmie (z kopią dla
    Ciebie) do przełozonego wyższego szczebla, na utrudnianie pracy Tobie i
    działu. Dołuż do tego dramatyzm lęków nocnych. Takiej skargi nikt nie może
    zignorować a jeśli to zrobi to z regulaminem zakładu pracy i kodeksem pracy
    powędrujesz do sądu. Na chamów i wandali są środki prawne.
    Pomyśl o tym
    Powodzenia
    Ania