PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy ktos znalazl prace przez grupe?

  • 1. Data: 2005-11-24 17:02:23
    Temat: czy ktos znalazl prace przez grupe?
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    chodzi mi konkretnie o ogloszenie na pl.praca.szukana . Czy to ma sens, czy
    ktos znalazl tak prace?

  • 2. Data: 2005-11-24 18:56:01
    Temat: Re: czy ktos znalazl prace przez grupe?
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    the_foe napisał(a):
    > chodzi mi konkretnie o ogloszenie na pl.praca.szukana . Czy to ma sens,
    > czy ktos znalazl tak prace?
    Mój znajomy znalazł albo w Mennicy Państwowej albo w jakimś państwowym
    wydawnictwie. Jako admin.

    pozdr.
    m.

  • 3. Data: 2005-11-24 18:56:30
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    the_foe napisał(a):
    > chodzi mi konkretnie o ogloszenie na pl.praca.szukana . Czy to ma sens,
    > czy ktos znalazl tak prace?

    Aha, raz tak zrekrutowałem Oraclowca.

    pozdr.
    m.

  • 4. Data: 2005-11-24 20:54:29
    Od: "yankee" <d...@w...pl>

    Ja juz od 3 miesiecy szukam i nic :(((

    Pozdrowionka

  • 5. Data: 2005-11-25 06:25:00
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    yankee napisał(a):

    > Ja juz od 3 miesiecy szukam i nic :(((

    Może to dlatego, że nie umiesz cytować jak należy? ;P

    j.

  • 6. Data: 2005-11-25 06:52:02
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    januszek napisał(a):

    > Może to dlatego, że nie umiesz cytować jak należy? ;P

    no i ustawić kodowania ;P

    --
    czarny
    http://www.ef2.prv.pl

  • 7. Data: 2005-11-25 07:52:59
    Od: "marcolphus" <n...@z...mojego.maila>

    "the_foe" <t...@W...pl> napisał(a):

    >chodzi mi konkretnie o ogloszenie na pl.praca.szukana . Czy to ma sens, czy
    >ktos znalazl tak prace?

    Ma sens, tylko że IMHO głównie dotyczy to informatyków/programistów/itp. z
    branży komputerowej. Dla innych to tam raczej mało ogłoszeń.

  • 8. Data: 2005-11-25 09:20:34
    Od: Schwester <j...@c...com>

    the_foe napisał(a):
    > chodzi mi konkretnie o ogloszenie na pl.praca.szukana . Czy to ma sens,
    > czy ktos znalazl tak prace?
    Ja znalazłem i to dwa razy ;)

    --
    ____ _ _
    / ___| ___| |____ _____ ___| |_ ___ _ __

  • 9. Data: 2005-11-25 16:54:47
    Od: "Michał B" <5...@N...gazeta.pl>

    the_foe <t...@W...pl> napisał(a):

    > chodzi mi konkretnie o ogloszenie na pl.praca.szukana . Czy to ma sens, czy
    > ktos znalazl tak prace?

    Tak
    Moj znajomy znalazl prace w ten sposob
    (jako administrator na jednym z wydzialow UAM)
    Wiec chyba warto szukac w ten sposob

    Pozdrawiam

    5IL

  • 10. Data: 2005-11-25 18:38:33
    Od: Jarosław Mężyk <j...@i...pl>

    SELECT message FROM pl.praca.dyskusje WHERE date='Thu, 24 Nov 2005 18:02:23
    +0100' AND author='the_foe'

    > chodzi mi konkretnie o ogloszenie na pl.praca.szukana . Czy to ma sens, czy
    > ktos znalazl tak prace?

    Ja znalazłem.

    Pozdrawiam
    JM