PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy ktoś miał doczynienia z agencjami pośrednictwa pracy › Re: czy ktoś miał doczynienia z agencjami pośrednictwa pracy
    From: "Ela Busz" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy ktoś miał doczynienia z agencjami pośrednictwa pracy
    Date: Wed, 1 Oct 2003 10:02:37 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@62.233.219.251

    Przychylam sie do opinii Zorro. Kiedys zlozylam swoje dokumenty i
    do dzisiaj zaluje tego . Dosiwadczenie 20 lat pracy cale zycie na
    najwyzszych stolkach, studia, jezyki , kursy , najnowsze trendy itp.
    Pani zaprosila mnie na rozmowe mowiac , ze skoro wyslalam do nich cv
    to czas sie spotkac . Firmy , w ktorych pracowalam sa znane w moim
    regionie a Pani pyta mnie co to za firma, czym sie zajmuje i co ja tam
    wlasciwie robilam. Pani stwierdzila, ze dyrektor to zwykle nic nie
    umie bo ma sztab ludzi itp.
    Potem musialam wyjasniac, ze ja jednak musialam umiec bo pracujac dla
    firm do 20 osob , ktore prowadza pelna ksiegowosc, sp.z.o.o. itp a
    poza tym odpowiadaja calym swoim majatkiem itp.
    Przezylam horrror i nikomy tego nie zycze.
    Dodam jeszcze , ze bylo to renomowane biuro .
    Przyjemnie mi sie natomiast wsplpracowalo z Naj wogole rynek
    warszawski . Nie polecam Bigram , nigdy nie odpisuja na oferte .
    Mysle, ze na poczatku mozesz powysylac , ale dzialaj sama . To
    najlepszy sposob .
    Biura jak biura , zasypane sterta ofert i tylko uaktualniaja swoja
    baze .
    Zycze powodzenia