PracaGrupypl.praca.dyskusjeczasem jest praca a brak chętnych › Re: czasem jest praca a brak chętnych
    From: d...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czasem jest praca a brak chętnych
    Date: 29 Jun 2003 18:32:59 +0200

    > widze, ze niektorzy maja problemy z przelknieciem gorzkiej prawdy: ze
    > strasznie wielu pracownikow w polsce uwaza, jakoby "wziecie sobie
    > czegos" nie bylo kradzieza, tylko "obrotnoscia" albo "pozyczeniem".

    to nie chodzi o to, że ktoś kradnie, tylko o to, że według niego wszyscy
    kradną! Idac do pracy nie chce być uwazany na wstepie jako złodziej! i dopiero
    w czasie pracy udowadniać, ze nim nie jestem! Co to za oceny ludzi?! Nawet wg
    prawa złodziejowi trzeba udowodnić że ukradł zanim nazwie sie go złodziejem! A
    gościu wypisuje że on taki biedny pracodawca i go wszyscy robią w trąbe.
    Wspominałem wczesniej, że mógł zadzwonić do byłych pracodawców i porozmawiać o
    tych ludziach - przecież sam ich zatrudniał. Czy nie robił selekcji? Szlag mnie
    trafia, jak mi ktoś pisze takie rzeczy. Poza tym jaka jest prawdomówność tego
    człowieka. Jełsi nie ma drugiej strony (pracowników) ciężko mówić. Ale moja
    znajoma miała taką pracę, że szef brał sobie z kasy firmy pieniądze a to po 100
    złotych a to po 200 złotych i szedł sobie na obiad, a ona teoretycznie
    odpowioadała za te kase. Odmówiłaby szefowi - mogłaby stracic kase, manko mogł
    potem zwalic na nią, bo zadnych kwitów jej nie dawał. Sama odeszła. A braki na
    pewno nie były uzupełniane a potem bedzie, że pracownica ukradła i odeszła!