PracaGrupypl.praca.dyskusjeczas reakcji dzialow HR › Re: czas reakcji dzialow HR - przyklad
    From: "A.B." <b...@k...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czas reakcji dzialow HR - przyklad
    Date: Fri, 31 May 2002 20:39:50 +0200

    Użytkownik "CIA" <n...@e...available> napisał w wiadomości
    news:ad89m5$lks$1@news.tpi.pl...
    > Witam szukajacych/zmieniajacych prace,
    >
    > Szukam pracy od pewnego czasu, ale nie przyszlo mi do glowy wogole zeby np
    > szukac jej w EU.... jakos tak mnie tknelo niedawno, po tym jak od kilku
    > renomowanych firm dostalem odmoy na zenujacym poziomie zaczynajace sie od
    > Szanowny Panie / Szanowna Pani [niepotrzebne skreslic] ...........a
    konczace
    > sie wydrukowanym podpisem, albo najczesciej bez...... czuje sie wtedy jak
    > bydlo z numerem w uchu
    >
    > Teraz statystyka:

> [...]

    Tak z ciekawosci, jaka masz specjalnosc?
    Z jednej strony popularna, bo az 300 firm szukalo takiego fachowca, z
    drugiej rzadka bo tylko w takiej wchodzi w gre werbunek na terenie calego
    kraju.

    Podam ci przyklad rekrutacji, gdzie 80% kandydatow nie dostalo zadnej
    odpowiedzi, i ja nawet to rozumiem.

    Znajomy, szef 2-osobowego dzialu IT werbowal informatyka zakladowego,
    swojego podwladnego.
    Obowiazki: administrowanie siecia, pomoc uzytkownikom przy problemamch z
    programami typu magazyn, ksiegowosc.
    Wymagania: dosw. w firmie produkcyjnej, wyksztalcenie kierunkowe lub studia
    podypl.
    (wymog odnosnie wyksztalcenia pochodzil od HR, to standard firmy, znajomy
    patrzyl na pozytek jaki bedzie mial z czlowieka)
    Nadeszlo 60 zgloszen, z tego 50 poszlo od razu to kosza (wiekszosc z tych 50
    pochodzila od ludzi ktorzy wykazywali sie doswiadczeniem przy instalowaniu
    internetu
    kolegom w bloku, ew. robieniem stron WWW).
    Na rozmowy zaprosil 10 osob, kandydat nr 5 pasowal, wiec na nim rozmowy sie
    skonczyly. Gdy go zapytalem dlaczego nie porozmawial jeszcze z nastepnymi,
    moze bylby ktos lepszy? Bo to nie mistrzostwa Polski. Oczywiscie te 9 osob
    dostalo zawiadomienie o decyzji negatywnej.