PracaGrupypl.praca.dyskusjecyrograf › Re: cyrograf
    From: "iron" <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: cyrograf
    Date: Fri, 7 Jun 2002 10:44:22 +0200

    Czy to jest zgodne z prawem, nikt nie wie do konca. U mnie jest taka sama
    sytuacja. Mam kilka szkolen o dosyc powaznej wartosci i pokrywaja sie one z
    zakresem pelnionych obowiazkow. Na jednej nawet nie ma wstawionej wartosci,
    a na obecny stan, ksiegowosc nie potrafi sama wyliczyc aktualnej wartosci
    lojalek. Koledzy sa w podobnej sytuacji i kontaktowali sie z prawnikami na
    ten temat i opinia byla taka, ze sa one tak skonstuowane, ze od widzi misie
    sedziego moze to byc roznie interpretowane. A ze w firmie pani prawnik jest
    gruba szycha w srodowisku prawniczym (czemus tam przewodzi itp) to
    generalnie u nas opinia jest taka, ze lepiej nie ryzykowac, bo jak sie nie
    dogadamy, to moga zglebic jak zechca.

    iron