PracaGrupypl.praca.dyskusjecontrolling › Re: controlling
  • Data: 2004-07-08 15:45:56
    Temat: Re: controlling
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    From: [Ela Busz] - 2004-07-08 17:18:

    > Poszukuję informacji o tworzeniu controllingu. Nowy dzial w firmie .
    > Chętnie poznam opinię osób , które to tworzyły lub w takim dziale
    > pracują.

    IMHO controllingu się nie tworzy tylko stosuje ale to już pewnie kwestia
    podejścia do znaczenia samego słowa. Zna firmę w której controlling
    polegał na pilnowaniu żeby nikt nie dzwonił prywatnie czy mejli nie
    wysyłał :) Generalnie moje zdanie jest takie że jeśli w firmie nie ma
    dyscypliny i ściśle określonego (i przestrzeganego) zakresu obowiązków i
    odpowiedzialności to wprowadzenie controllingu może wprowadzić więcej
    zamieszania niż korzyści.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\