PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic, zeby bylo lepiej? › Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
  • Data: 2004-11-16 15:13:43
    Temat: Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    Od: "Hubert " <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Immona <n...@z...com.pl> napisał(a):

    > Podzielcie sie opiniami i pomyslami na programy, dzialania itd., ktore by
    > byly lepsze i skuteczniejsze niz to, co funkcjonuje obecnie w zwalczaniu
    > bezrobocia wsrod mlodziezy (szczegolnie absolwentow).
    >
    > I.

    1.Budowanie kultury odpowiedzialnosci za siebie i za swoj los w zastepstwie
    podejscia roszczeniowego, zeby mi dano prace i cale szczescie na tacy.
    2.Uczciwa informacja na temat tego, co rynek oferuje
    3.Budowanie nowej wizji pracy. Stara wizja pracy Polakow to cos co trzeba
    robic z musu, zeby przezyc i bedac niewolnikiem dla innych.
    Nowa pozytywna wizja pracy polega na tym: W konstruktywny i pozytywny sposob
    dzialam zgodnie ze swymi mozliwosciami i umiejetnosciami dla dobra otoczenia
    przy jednoczesnym zaspokojeniu wlasnych pragnien i potrzeb. Praca moze byc
    moja pasja i przyjemnoscia. Gdy ja wygrywam i odnosze sukces, inni tez
    wygrywaja i odnosza sukces.
    4.Grupy spotkaniowe mlodych ludzi wchodzacych na rynek pracy (np. bezrobotni
    absolwenci), na ktorych przedstawiana jest pozytywna wizja pracy i
    poszukiwanie wlasnego, indywidualnego rozwiazania przez kazdego z
    uczestnikow.

    Pozdrawiam Hubert