PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic, zeby bylo lepiej? › Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    From: "Józek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    Date: Mon, 15 Nov 2004 21:09:40 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@caa254.neoplus.adsl.tpnet.pl
    <cmo5st$j09$1@atlantis.news.tpi.pl> <cmoetf$s5b$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <cmohdq$4aq$1@atlantis.news.tpi.pl> <cmouro$4lj$1@amigo.idg.com.pl>
    <cmq38i$clk$1@atlantis.news.tpi.pl> <cmq9b4$p5m$1@amigo.idg.com.pl>
    <cmqd46$q0k$1@atlantis.news.tpi.pl> <cmqe52$s3i$1@news.onet.pl>
    <cmqg6j$l2q$1@atlantis.news.tpi.pl> <cmqper$jta$1@news.onet.pl>
    <cmqql3$3v1$1@atlantis.news.tpi.pl> <cmqt4r$2qu$1@news.onet.pl>
    <cmr076$5b2$1@nemesis.news.tpi.pl> <cmrct0$nue$1@news.onet.pl>
    <cmu7m8$9s8$1@nemesis.news.tpi.pl> <cn0ici$nd8$1@news.onet.pl>
    <cn5ja0$l0n$1@nemesis.news.tpi.pl> <cn8f5a$68e$1@news.onet.pl>
    <cn8fo7$5f2$1@inews.gazeta.pl> <cn8j0t$mer$1@news.onet.pl>
    <cn8ot2$cvh$1@inews.gazeta.pl> <cn8r1r$k1m$1@news.onet.pl>
    <cn9uor$749$1@inews.gazeta.pl> <cna7ta$97$1@news.onet.pl>
    <cnab87$74a$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr Kreglicki" <p...@U...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:cnab87$74a$1@inews.gazeta.pl...

    > No a może jednak jej nie ma? A może bardziej opłaca się inwestować w
    > obecnych pracowników niż zatrudniać nowych?

    Płacąc 400 - 500 zł uważasz za inwestowanie ?

    > Na pewno nie tych co obiecują większe zasiłki, więcej socjalu i
    > minimalną płacę 900 zl. Wystarczy chcieć się wczytać w programy
    > gospodarcze poszczególnych partii, żeby odsiać tych co o ekonomii
    > pojęcie maja blade. Żadna partia ideałem nie jest, ale niektóre są
    > bardziej PRLowskie niż inne.
    > Ile osób tak na dobrą sprawe przed dokonaniem wyboru usiłuje się
    > dowiedzieć czegokolwiek o kandydatach? A potem jest zdziwienie, że
    > poseł/posłanka zachowuje się w taki a nie inny sposób.

    Ja Ci się nie pytałem o programy, tylko ludzi, partie!
    A powiedz ile masz czasu na poznanie kandydatów, tydzień, miesiąc, wybory
    w maju a my nie wiemy czy w maju czy może w październiku, a co się możesz
    dowiedzieć o kandydatach ile ma lat dzieci i wykształcenie a i profil.
    A jaki będzie system jedno mandatowy czy obecny, a może inny a prezydent
    nie za vetuje? zostało 5 miesięcy a co Ty wiesz o wyborach...

    > No to logiczne, że jest wyższe bo odsetki rosną. A to że pozostałe rządy
    > powiększały zadłużenie to inna sprawa.

    A ile urosły trzy krotnie pięcio krotnie?

    > A może nie umiesz dobrze sprzedac tego pomysłu? A może to nie jest
    > wystarczająco dobry pomysł? Przyczyn może byc wiele i niekoniecznie musi
    > to być brak pieniędzy.
    >
    > P. Kręglicki
    Tak tu się całkowicie z Tobą zgadzam, nie potrafię, nie umiem sprzedać
    swojego pomysłu. Jest tak wielu i tak silny przeciwnik ze właściwie nie
    mam szans.
    Główny zarzut to socjalizm!

    Józek