PracaGrupypl.praca.dyskusjeco oznacza taki zapis w umowie ... › Re: co oznacza taki zapis w umowie ...
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co oznacza taki zapis w umowie ...
    Date: Thu, 15 Feb 2007 22:18:02 +0100

    W wiadomości news:m0s7t2dg1vptnq8u26oso23lbl6sneo802@4ax.com Kaizen
    <x...@c...sz> pisze:

    [cut głupoty]

    > Za brak szacunku (wielokrotne ty z małej litery) i obrażanie, bawienie
    > się w wojenki jak prawdziwa kaczka PLONK
    Jesteś dziecinny, a właściwie zdziecinniały. Co mnie obchodzi twoja
    konfiguracja czytnika?
    Gdybyś był rozumny to pojąłbyś, że po pierwsze na szacunek to trzeba sobie
    zasłużyć, a nie się go jak dupek domagać, po wtóre dostrzegłbyś, że po
    prostu od jakiegoś czasu tak piszę (wszędzie, niech będzie, że z
    wygodnictwa) i czy się to komuś podoba czy nie, tak pozostanie.

    > Ja byłem na grupie i interesowałem się Prawem Pracy jak Ty na księdza
    > wołałeś "Zorro" i skakałeś z dywanu na podłogę. Ale jakie ma znacznie
    > kto kiedy czytał? Dla mnie znajomość starych przepisów częściej
    > przeszkadza, niż pomaga - bo zapominam/nie wiem, że są nieaktualne.
    Może więc już czas na virtualną Narajamę?

    --
    Jotte