PracaGrupypl.praca.dyskusjeco oznacza taki zapis w umowie ... › Re: co oznacza taki zapis w umowie ...
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co oznacza taki zapis w umowie ...
    Date: Thu, 15 Feb 2007 01:12:07 +0100

    W wiadomości news:mv37t256jnetq2ebej941ojg7s9iholt1r@4ax.com Kaizen
    <x...@c...sz> pisze:

    Proszę się najpierw ustosunkować do własnej błędnej wypowiedzi, jakoby umowa
    na okres minimum 6 m-cy dawała możliwość zawarcia klauzuli o 2-tygodniowym
    wypowiedzeniu.

    > A co jest pomiędzy mniej korzystne a lepsze? Co w praktyce zmienia
    > zapis, który jest nie mniej korzystny, a nie lepszy?
    Proszę ustosunkować się do błędnego powoływania się na zapisy KP i
    odpowiedzieć na pytanie gdzie on twierdzi to, co podajesz. Ale konkretnie,
    bez lania wody.
    Następnie proszę pomyśleć logicznie, na ile dasz radę.
    Hint: to, że mniej korzystne zapisy nie obowiązują, nie oznacza, że
    korzystniejsze obowiązują.

    > Wyrok SN z 10.1.2006 r., I PK 97/05
    > Kilka innych podobnych też zapadło.
    W tej chwili przeczytałem pobieżnie.
    Po pierwsze wyrok dotyczy umowy na czas nieokreślony. Po drugie ma istotne
    konotacje do zakazu konkurencji. Po trzecie wyrok SN nie jest podstawą
    prawną, lecz wykładnią.
    Niemniej zapoznam się w wolnej chwili dokładniej, bo interesujące.

    > Jakaś schozofrenia? Przed chwilą się czepiałeś, że ja nie czytam, co
    > cytujesz - a tu sam tego samego przepisu nie czytasz?
    Nie. Jak sądzę obaj przeczytaliśmy (no, może ty trochę później, bo ja to
    znam od lat). Tylko ty go nie rozumiesz.

    --
    Jotte