PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest ze mną nie tak!? [long] › Re: co jest ze mną nie tak!? [long]
    From: "Bartosz" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co jest ze mną nie tak!? [long]
    Date: Mon, 16 Jun 2003 19:42:16 +0200

    Az sie zdenerwowalem gdy przeczytalem powyzsze. Z takim brakiem
    profesjonalizmu jeszcze sie nie spotkalem. Zawsze ktos z rekrutacji
    "ksiazkowo" ja przeprowadzal.
    Maila, ja bym chyba napisal, bo na pracy w tej firmie juz Ci chyba nie
    zalezy. He,he
    Mysle ze z Taba jast wszystko OK. Malo powiedziane: bardzo OK.
    Ja tez sie mecze z poszukiwaniami pracy, chociaz juz w czasie studiów
    odbywalem staze, a po studiach praktyke w Niemczech. I czasami tez sie
    zalamuje. Ale wierz mi kazda rozmowa to nowe doswiadczenie i nauczka na
    przyszlosc, jakich bledow nie popelniac. Szukaj, szukaj i jeszcze raz
    szukaj. Badz zawsze super przygotowany na kazda rozmowe. Taka moja rada.

    Ps. Tez mam ten problem, kiedy "facet" podaje mi dlon jak dziecko to mnie
    wkur..a
    Pozdrowienia
    Bartosz