PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest ze mną nie tak!? [long] › Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    From: b...@a...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    Date: 18 Jun 2003 10:50:20 +0200

    A kim ty jestes, zeby firma wziela powaznie twoje zazalenia? > Masz
    przewrocone w glowie, koles.

    _Może_być_kimś_ kto przyniesie firmie mamonę!!!

    > PS. Kurde, wlasnie prowadze rekrutacje, ale jak mi sie trafi taki gostek,
    > jak ty, to chyba szlag mnie trafi i mu nawciskam ;-) (I nie chodzi o
    > hipermarket).

    To tobie przewróciło się w głowie. Wydaje ci się że jesteś panem świata, masz
    władzę... A gdy stracisz ciepłą posadkę to też będziesz skomlał pod drzwiami
    innego HR.
    Czy postawiłeś się chociaż jeden jedyny raz na miejscu tych wszystkich, którzy
    przychodzą na rozmowę? Spróbuj empatii. Może ci wyjść na dobre!

    Baba Jaga