PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest ze mną nie tak!? [long] › Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    From: r...@r...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    Date: Mon, 16 Jun 2003 18:44:30 +0000 (UTC)
    Sender: "U?ytkownik risp.pl - smart"<r...@r...pl>

    > Motywuj? to
    > posiadanymi zdolno?ciami przyw?dczymi, otwarto?ci?, d??eniem do sukcesu.
    zdolnosci stwierdzic mozna dopiero w czasie Twojej pracy.
    Stwierdzic je musza Twoi przelozeni, a nie Ty.
    Takie stawianie sprawy przez kogos, kto jak sadze nie byl nigdy
    kierownikiem w warunkach komercyjnych jest - wybacz - smieszne.

    > Staram si? robi? wra?enie cz?owieka, kt?ry wie co chce od ?ycia, czego
    > pragnie, do czego d??y. Mo?e ludzie si? boj? mnie? Nie wiem ju? sam.
    > Mo?e czuj? si? zagro?eni, ?e b?d? kiedy? chcia? i?? wygry?? ze stanowiska.
    Marzeniem kazdego szefa jest pojsc wyzej.
    Jesli jest wlascicielem, to znalesc sobie kogos, kto za niego
    bedzie prowadizl interes - zeby samemu siedziec na Seszelach
    i pic drinki z parasolka poklepujac po pupach mile panie/panow
    (zalezni od pci i preferencji wlasciciela)
    Jesli sie nie jest wlascicielem, to zawsze mozna awansowac jeszcze wyzej.
    Tak wiec kazdy rozsadny czlowiek w normlanej firmie z otwartymi rekami
    przyjmie do pracy kogos, kto go ,,wygryzie'' - zeby mozna bylo go zostawic
    i samemu isc wyzej.

    > ch?tnych, bo studenci szukaj? pracy na wakacje. Ja odpowiedzia?em, ?e ja nie
    > szukam pracy tylko na wakacje, ale na sta?e, bo chc? zdobywa? do?wiadczenie
    > i uczy? si? wielu nowych rzeczy.
    to samo odpowiedzila KAZDY student (nawet szukajacy pracy na wakacje)
    jesli mial IQ > 9.

    > Na pytanie odno?nie wymaga? finansowych odpowiedzia?em, ?e poniewa? nie mam
    > na razie do?wiadczenia to jestem w stanie na pocz?tku pracowa? za minimaln?
    > pensj? (w odpowiedzi us?ysza?em pytanie, o jak? minimaln? pensj? chodzi -
    > czy mo?e o min. u nich w firmie. Ja odpowiedzia?em, ?e o normaln?, najni?sz?
    > pensj? w Polsce, na co pad?o pytanie: a ile ona wynosi: to mnie dos?ownie
    > zabi?o. Mia?em wra?enie ?e rozmawiam z kim?, kto nic nie zna si? prawie
    > pracy i na rekrutacji).
    chcial uslyszec od Ciebie _KWOTE_ zeby nie miec ZADNYCH watpliwosci co masz
    na mysli. co TY masz na mysli mowiac ,,minimalna''. To bardzo normlane,
    ze jesli rozmawia sie o pieniadzach nalezy mowic kwotami - bardzo, bardzo
    konkretnie. to bardzo, bardzo proste. zeby o czyms dyskutowac trzeba
    _precyzyjnie_ zapoznac sie ze zdaniem przeciwnej strony.

    > A mo?e to przes?uchuj?cy s? co? nie tak?
    Z tego i dwu innych Twoich postow wynika, ze miales _przyjemnosc_ brac udzial
    w nienajgorszej rekrutacji. Moim zdaniem problem jest w Tobie.
    Po przeczytaniu tych Twoich 3 postow tez nie mialbym ochoty ani byc Twoim
    wspolpracownikiem, ani podwladnym ani nawet przelozonym.
    To czego _zdecydowanie_ Ci - oczywiscie moim zdaniem - brakuje,
    to odrobina [nie za duzo, bo pokorne ciele poza tym, ze dwie matki ssie,
    to tez jest bytem niezbyt porzadanym w _normalnej_ pracy] pokory.
    Moze jeszcze to i owo mi przychodzi do glowy, ale grupa to zle miejsce
    do analizowania osob (a nie problemow) a i material do wyciagania daleko
    idacych wnioskow jest zbyt mikry.

    pozdrawiam

    romekk
    --