PracaGrupypl.praca.dyskusjeciekawostka › Re: ciekawostka
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ciekawostka
    Date: 29 Mar 2003 15:35:52 -0800

    "news.tpi.pl" <u...@p...onet.pl> writes:

    > Z pola walki.
    > uczestnicy - my ( pracownicy) - oni ( pracodawcy).
    > Sytuacja wyglada nastepujaco:
    > Krucho z kasa i w firmie i w domu, szef mowi ze mozna dorobic, biorac fuche.
    > Fucha jest z innej firmy.
    > Wiec koledzy, ktorzy sie zdecydowali, biora robote do domu i slecza nad nia
    > po nocach.
    > Wszystkie konsultacje ida przez szefa i z jego wiedza.
    > A on wyciaga takie konsekwencje:
    > -wszystkie minuty wspolnych narad odnosnie fuchy trzeba odpracowywac
    > obojetnie czy 5 czy 15 minut), wiele rzeczy nie sa w stanie ludzie zrobic
> [...]

    a co tu est niedorozumienia? szef znalazl sposob na to, jak samemu
    zarobic nic nie robiac, a uskuteczniajac posrednictwo na dodatek bez
    zadnej umowy, wiec na warunkach, jakie on dyktuje.

    ze tez ci ludzie dali sie na to zlapac, slowo daje.
    ale bedzie tak dopoki, dopoty polacy zamiast myslec jak uczciwie
    zarobic beda kombinowac i zalatwiac, i dopoki beda znajdowac takich
    naiwnych, dajacych sie na to nabrac.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net