PracaGrupypl.praca.dyskusjechyba jest coraz gorzej › Re: chyba jest coraz gorzej
    From: "Pawel A." <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: chyba jest coraz gorzej
    Date: Fri, 23 Jan 2004 09:39:40 +0100

    Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:buo70o$7nm$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "mangha" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, w sprzecznosci stoja zdania "jestem na skraju ubostwa" i "_tej _pracy
    > nie podejme".
    > To ze dziewczyna wie co chce robic jej sie chwali, tyl ze z jej ogloszenia
    > to nie wynika - ona po prostu pisze czego nie chce robic. Tyle, ze ja,
    > gdybym byla bez kasy to bym tak nie przebierala.

    Może nie chodzi o przebieranie?

    Niedawno miałem okazję słuchać "surowego" materiału do reportażu o "małej
    akwizycji" i zacząłem rozumieć, że ludzi na skraju ubóstwa może na to po
    prostu nie być stać.

    Przynajmniej kilka firm zapewnia akwizytorom tylko produkt. Tak wiec osoba
    podejmująca się jego sprzedaży musi korzystać z własnego telefonu czy środka
    komunikacji. Pól biedy, gdy chodzi po mieszkaniach - koszty są minimalne.
    Ale często klientów trzeba wydzwonić (z prywatnego telefonu), dojechać
    (własnym samochodem) - to już więcej kosztuje. Do tego firmy często nie
    śpieszą się z wypłacaniem prowizji - jeden facet twierdzi, że jego firma
    płaci za pozyskanie klienta dopiero po upływie 6-miesięcznego okresu rękojmi
    (na moje oko on albo firma coś pokręcili - ale to inny temat). Jak już
    wspomniano w innym wątku, często od akwizytorów wymaga się prowadzenia
    działalności gospodarczej - a to też generuje koszty.

    Pozostaje też problem predyspozycji do zawodu. Dziewczyna może po prostu
    wiedzieć, że się do tego absolutnie nie nadaje.

    Pozdrawiam

    Paweł A.