PracaGrupypl.praca.dyskusjechałupnictwo czy oszustwo? › Re: chałupnictwo czy oszustwo?
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: chałupnictwo czy oszustwo?
    Date: Tue, 28 May 2002 16:44:39 +0200

    Użytkownik interweb napisał:
    > Witam szanownych grupowiczów,
    >
    > Mam pewne pytanie, a własciwie prośbę:
    > Czy ktoś z Was, lub Waszych znajomych mże wypowiedzieć sie na temat
    > oferowanych, dość często, prac chałupniczych, typu: regeneracja kaset,
    > adresowanie kopert itp.

    Bardzo często, żeby się dowiedzieć o co chodzi musisz dodzwonić się do
    audiotele i posłuchać za kilkadziesąt złotych. Koncepcja dobra, ponieważ
    gdyby pożyczyć od jednej osoby 100k, to będzie ona dochodzić swych praw
    przed sądem - za kilkadziesiąt zł raczej nie, więc wystarczy na małą
    kasę przekręcić odpowiednio dużo ludzi.
    Zazwyczaj należy coś zainwestować w taki interes "kaucja", "szkolenie",
    "zestaw startowy" etc. Pojedyncze z tych interesów być może są w miarę
    uczciwe - pomyśl jednak, kto np. porzebuje w dużej ilości adresować
    ręcznie koperty? Chyba prawie nikt.
    Podobnie jest z reklamą na samochód za 3 tysiące miesięcznie. Kupujesz
    100 samochodów, rata leasingowa 1k do 1.5k i masz po odliczeniu kosztów,
    jazdy etc. ze 100k na czysto. Da się tak zrobić? raczej nie, zadzwoń na
    numer takiego ogłoszenia, dowiesz się dlaczego.

    Dogbert